mypainting

mypainting

www.mypainting.nl




mypainting
StatoOpen: I clienti possono vedere i prodotti e acquistarli
Lingua, ValutaTedesco, Inglese, Neerlandese, Euro

Recensioni

È stato 107 recensioni

De Graaf11 Ottobre 2013, 13:24

Punteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazione

Fantastisch, Fantastisch en nog eens Fantastisch !!!, De Graaf is blij, blij, blij !!!
Zojuist het schilderij in goede staat ontvangen en heb het meteen ingelijst en opgehangen.
Het is prachtig en heeft een plaatsje gekregen in mijn oude oma keuken en straalt nu van geluk.
Heel veel complimenten hoor

Wim11 Ottobre 2013, 11:17

Punteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazione

Veel dank voor het afleveren van de schilderijen, prachtig vakman(vrouw)schap ! , Ben er heel blij mee !!!

Simone & Franz10 Ottobre 2013, 15:20

Punteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazione

Het overtreft alles!! Wat geweldig!
Jullie hebben ons heel erg blij gemaakt!
Heel veel dank aan de kunstenaar!
Kan toch niet anders dan dat hij hier ook heel trots op is?
Zo anders dan anders en zo geweldig mooi gemaakt!! Wow!
Nogmaals heel erg bedankt! !
Groeten,
Simone & Franz

Peter10 Ottobre 2013, 11:19

Punteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazione

Het schilderij is binnen! Het is echt ongelooflijk mooi gemaakt door jullie, Hollandser kan haast niet hé! Ik heb nu 2 schilderijen gekocht bij mypainting. Eentje uit de collectie van mypainting en eentje van een door mij aangeleverde foto. Beiden schilderijen zijn prachtig, ook de lijsten we uitgezocht hebben zijn super mooi! Ik ben super tevreden.
Blije groet,
Peter

Webshop Directory

Categorie