EasyWebshop

Bloemen Orchidee Roeselare

Bloemen Orchidee RoeselarePunteggio di soddisfazione: 5/5
6 votes, 45 recensioni

Punteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazione

www.bloemenorchidee.be

Bloemen Orchidee Roeselare
StatoOpen: I clienti possono vedere i prodotti e acquistarli
Lingua, ValutaNeerlandese, Euro

Recensioni

È stato 45 recensioni

Dhr. Willem DeryckereMartedi, 18 Giugno 2019, 18:18

Punteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazione

Ik vernam dat de levering uitstekend was. Een reden om daar in de toekomst ook rekening mee te houden. De orchidee was ook heel mooi.
Een kleine kanttekening: Ik bestelde online; vulde ook het leveringsadres in, maar blijkbaar werd dit niet opgeslagen. Gelukkig belde jullie klantendienst mij op om te verifiëren en werd het toch op het juiste adres geleverd. Hoe dit kwam is mij niet duidelijk. Maar uiteraard zal ik geen bloemen bestellen van uit Evergem om van Roeselare uit naar hier te sturen. Misschien moet je eens nakijken hoe het mogelijk was dat die fout er in is geslopen.
Maar van harte bedankt voor de goede afloop.
Willem Deryckere

Mme. aurélie dhuyvetterDomenica, 2 Giugno 2019, 13:43

Zeer tevreden, super service, zeer mooie orchideeën.

Mevr. relinde vant veltMercoledi, 24 Aprile 2019, 10:56

heel tevreden over de vlotte service! ontvangers waren in de wolken met de mooie bloemen!

Dhr. Sven VandenbergheLunedì, 18 Febbraio 2019, 10:49

Mooie bloemstukken en niets op te merken aan service en levering!

Mevr. nancy behaeghelMercoledi, 26 Dicembre 2018, 11:28

Vlotte en correcte service!

Mme. ingrid vergoeMartedi, 25 Dicembre 2018, 18:30

Niets négatif melden, de ontvangers Warren in de wolkens van de bloemstuk en wij heel tevrede dus blij en We trous aan bloemen orchidée Roeselare
Groetjes

RoosGiovedi, 26 Luglio 2018, 15:54

Zoals altijd ben ik heel erg tevreden van jullie service en kwaliteit .
Het is leuk om op die manier familie en vrienden letterlijk in de bloemetjes te kunnen zetten !

Gezinsbond vzwMartedi, 26 Giugno 2018, 9:36

Schitterend bloemstukje!
Correcte afspraken en prima service.
Dank u wel!

Marleen LoggheMercoledi, 16 Maggio 2018, 22:35

Betrouwbare en goede service!
Prachtig boeket geleverd op de afgesproken dag waarvoor dank!

Bogaert StephanieMercoledi, 16 Maggio 2018, 16:32

Heel tevreden en heel vriendelijke ontvangst en goed geholpen geweest,kom ik zeker nog terug!

A. VermeerschMercoledi, 16 Maggio 2018, 13:30

Alles prima zoals gewoonlijk.

Catalin SusneaMartedi, 27 Marzo 2018, 19:24

Very satisfied! Very nice bouquet Thank you.

RoosVenerdi, 9 Febbraio 2018, 16:40

Mijn moeder was heel erg gelukkig met het mooie boeket dat ze in het ziekenhuis ontving via jullie sevice .
Heel erg bedankt !

Roos

RoosDomenica, 5 Novembre 2017, 11:45

Heel hartelijk dank voor de snelle en vriendelijke service .
Jammer genoeg heb ik de boeketten voor het graf van mijn vader en broer zelf niet kunnen bewonderen maar ik ben er van overtuigd dat die heel mooi en verzorgd waren .

Bedankt

Roos

saskiaLunedì, 4 Settembre 2017, 8:20

Bedankt, Wouter en Hilde ! Super service, zoals altijd :)

Ingrid vergoteSabato, 15 Aprile 2017, 17:26

Het is een top werk, bouquet mooie opgemaakt. Heel professioneel

Ella C.Mercoledi, 22 Marzo 2017, 16:10

Ik wou u even laten weten uitzonderlijk tevreden te zijn met jullie diensten en vooral ook met de geleverde bloemen!!! Echt magnifiek....
M'n schoonzus heeft ze op tijd ontvangen en vond ze prachtig! Ze heeft me een photo gestuurd en het bouquet was zeker zo mooi (of nog mooier!) dan op de foto op de Website.
De berichtgevingen via email gebeuren bij iedere stap dat er een evolutie is in de bestelling, zodat je alles perfect kan volgen.
Hartelijk Bedankt!

A. VermeerschMartedi, 31 Gennaio 2017, 14:24

Prima zoals altijd, goede levering, correcte afhandeling. Misschien een tip ter uitbreiding van uw assortiment : misschien een verwenpakket toevoegen met chocolade, koekjes, confituur,...). Mvg, A. Vermeersch.

Bloemen OrchideeVenerdi, 3 Febbraio 2017, 14:43

Bedankt voor de fijne feedback. We zullen je tip ten harte nemen. We denken er momenteel ook aan ons assortiment uit te breiden en onze home-pagina te vernieuwen.
Mocht u in de toekomst specifieke wensen hebben kunt u ons steeds contacteren via mail of telefonisch op +32 51 205554.
Vriendelijke groeten Hilde en Wouter

Alexander VermeerschLunedì, 9 Gennaio 2017, 13:48

Bloemen besteld op donderdagavond voor een levering op vrijdagmorgen... alles tiptop verlopen, niets op aan te merken. Reeds meerdere bestellingen via Orchidee. Betrouwbaar, efficient, prijs-kwaliteit top. Groeten uit Frankrijk.

Shirley MclaughlinGiovedi, 5 Gennaio 2017, 16:27

Thank you very much for the prompt delivery of the bouquets to family.

ELKEMartedi, 3 Gennaio 2017, 18:15

Zeer tevreden! Heel mooi boeket netjes afgeleverd. Super service!

Ingrid vergoteVenerdi, 23 Dicembre 2016, 14:15

super travail soigne dans les Moindres details
Hoedje af want prachtige boekentten, en zeker betrouwbaar

Nelleke & HenriVenerdi, 7 Ottobre 2016, 16:22

Uw rouwarrangement is werkelijk prachtig ! Compliments ervoor.
Nogmaals bedankt voor uw - plus que correct - afhandeling van mijn bestelling.
Met vriendelijke groeten,
Nelleke & Henri Lea

Bieke, Antwerpen (mortsel)Domenica, 2 Ottobre 2016, 13:15

Heel correcet en primal service ! Voor herhalting vatbaar!,
Super betrouwbaar!

Webshop Directory

Categorie