EasyWebshop

Prohairclinic webshop

Prohairclinic webshopPunteggio di soddisfazione: 4/5
31 votes, 36 recensioni

Punteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazione

Anti haarverlies middelen die werken

www.haargroeimiddel-webshop.nl

Prohairclinic webshop
StatoOpen: I clienti possono vedere i prodotti e acquistarli
Lingua, ValutaTedesco, Inglese, Francese, Neerlandese, Euro

Recensioni

È stato 36 recensioni

worldLunedì, 12 maggio 2014, 23:12

Punteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazione

Levering is altijd correct en vlug ,ik denk dat er wel een weinig verlies is van het haar door de producten maar spijtig geen hergroei.
De medewerkers van prohairclinic zijn wel heeeeel vriendelijk!!!!!!

Prohairclinic webshopLunedì, 3 novembre 2014, 16:20

Beste,
Hergroei is niet het hoofddoel van onze producten. Er bestaat geen enkel product dat haren die haar laat hergroeien nadat ze gestopt zijn met groeien.
Nochtans kunnen we verder haarverlies meestal sterk afremmen en zelfs stoppen door gebruik te maken van de producten op onze webshop.

FrankDomenica, 11 maggio 2014, 17:49

Snelle levering en netjes verpakt + nog enkele extraatjes erbij... Top !

MarcellaMercoledi, 16 aprile 2014, 17:09

Ik wist niet eens dat haarpoeder bestond. Voor het eerst in jaren durf ik zonder hoofddeksel buiten!!

RonMartedi, 8 aprile 2014, 20:55

Snelle levering=OK.Ik gebruik Keratene tabl reeds 1 jaar:vind het moeilijk vast te stellen als het werkt, omdat je niet weet welke haartjes reeds aan het afsterven zijn bij start gebruik.

YvesDomenica, 6 aprile 2014, 13:39

Ben zeer tevreden over de webshop en verkrijgbare produkten, correcte en snelle levering, niks op aan te merken, ik ben een tevreden klant, groetjes

JonasVenerdi, 28 marzo 2014, 9:09

Voor mij een 10/10 ! Anonieme verpakking is top!

YvanSabato, 8 marzo 2014, 9:05

Ik ben nu een maand bezig met Dandrene anti roos shampoo, 3 keer per week.
Het is verbazend, maar dit werkt ECHT!
Gedaan jeuk, weg schilfers!

BertMartedi, 4 marzo 2014, 18:07

Ik kan nog niets zeggen, heb net mijn eerste bestelling ontvangen. Heb jaren finasteride gebruikt maar kreeg uiteindelijk, na vijf jaar, erectieproblemen. Ben nu al drie maand gestopt met finasteride en zie geen verschil(libido wel weer in orde). Toch wil ik dit product uittesten. Ik kan dus nog geen correcte tevredenheidsscore geven. Wel kreeg ik, net na mijn bestelling, een Email van de Firma dat men vanaf heden, bij een bestelling, een gratis hoofdhuidmassagerollertje krijgt. Maar dit kreeg ik na mijn bestelling en hoop dan toch dat ik dat ook zal krijgen.

(H)appyLunedì, 24 febbraio 2014, 11:05

neem dit product nu al bijna 6 maand. van verbetering zou ik niet praten, wel merk ik eerder stabilisatie. opmerkelijk is dat de jeuk op mijn hoofdhuid (inflammation) sinds dag 1 van de inname van keratene meteen gestopt is. dit geeft mij alvast een goed gevoel. over de verzending van het product heb ik geen enkele opmerking.

FabriceDomenica, 23 febbraio 2014, 20:03

Klein probleem met de levering dankzij De Post maar zonder te aarzelen hebben zij mijn producten opnieuw opgestuurd en werden deze 48u later geleverd!

KurtMercoledi, 12 febbraio 2014, 14:21

Eerst dacht ik dat de Keratene producten niet werkten. 6 Maanden genomen en ik zag geen verbetering, dus gestopt.
ECHTER, na enkele weken opnieuw hevig haarverlies en dus opnieuw Keratene opgestart (gelukkig had ik nog liggen).

JansenSabato, 28 dicembre 2013, 14:14

Snelle levering! Bestel er al een tijdje mijn spullen: tevreden.

Scrivi recensione

Nome Check
Messaggio Check
caratteri rimasti
Punteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazione

Webshop Directory

Categorie