EasyWebshop

Plasti Dip Belgie

Plasti Dip BelgiePunteggio di soddisfazione: 4/5
155 votes, 182 recensioni

Punteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazione

Goedkoopste in België! Sprays vanaf €10,50. Originele Plasti Dip Performix USA Verwijderbare coating

www.plasti-dip.be

Plasti Dip Belgie
StatoOpen: I clienti possono vedere i prodotti e acquistarli
Lingua, ValutaTedesco, Inglese, Francese, Neerlandese, Euro

Recensioni

È stato 182 recensioni

1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - ··· - Pagina seguente - Ultima pagina

miguelMartedi, 6 dicembre 2016, 15:00

Punteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazione

Communication rapide, vraiment je recommande!!! :)

XavierDomenica, 4 dicembre 2016, 17:54

Commande bien reçus mais tous ce que j'ai commander na pas été livré mais bien facturé ???
a la place des article manquant j'ai reçus un autre article qui na rien a voir avec ce que j'ai commandé et de surcroît moins cher que le produit demandé. pas d'explication ou de remboursement.
cela fait longtemps que je connais ce produit étant client via plasti dip France, et je n'ai jamais u ce genre de problème je ne trouve pas sa normal qu'un produit n'est plus en stock et qu'on le remplace par un autre sans avertissement!
Donc sans surprise je ne passerai plus par la Belgique mes bien par la France délai plus long mais correcte.

lvsSabato, 3 dicembre 2016, 12:17

Daarstraks mijn velgenset afgehaald, veel uitleg gekregen. Top service.

YannGiovedi, 1 dicembre 2016, 13:11

Pas encore reçu ma commande passer depuis jeudi dernier

MichelGiovedi, 1 dicembre 2016, 4:56

Parfait délais de livraison très rapide. Merci

SedatMercoledi, 30 novembre 2016, 16:35

Zeer tevreden goed product!En ben content van de snelle levertijd.

JDVVenerdi, 18 novembre 2016, 13:30

Alles vlot verlopen!!

klant????Giovedi, 17 novembre 2016, 17:12

Waarom heeft een bedrijf een telefoon?
Geen reactie op telefoon, meermaals proberen bellen op verschillende dagen.
Geen reactie op het invulformulier.
Zwak. Zo zaken doen gaat niet, dus ik zal wel elders bestellen. Dit is bedroevend.

Plasti Dip BelgieVenerdi, 18 novembre 2016, 12:58

Beste klant,
Wij ondervinden de laatste weken regelmatig storingen aan onze telefoonlijn, dit staat vermeld op de contactpagina. Onze excuses hiervoor. Invulformulieren en aanvragen via de chat worden echter altijd beantwoord.

Zou u even een mail kunnen sturen naar info@adistri.be of kunnen bellen op +32 474 808 819?

Alvast bedankt!
Plasti Dip België

F. janssensGiovedi, 17 novembre 2016, 16:52

velgenset antraciet besteld met de simoniz en monello en zeer tevreden van het resultaat. ziet er heel erg goed uit en voelt extra glad aan dankzij de simoniz.

Salih MurtadhaGiovedi, 17 novembre 2016, 1:55

Ik heb mijn bestelling na 10 dagen nog niet ontvangen.de producten zien er goed op de site. Ik hoop dat ik snel aan de slag kan

Plasti Dip BelgieGiovedi, 17 novembre 2016, 15:55

Beste,
Volgens onze gegevens werd je pakket verzonden op 09/11. Zou het mogelijk zijn om ons spoedig te contacteren via telefoon of Email? Dan zoeken we even uit met bPost wat er aan de hand is.
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groeten,
Plasti Dip België

MadiMartedi, 15 novembre 2016, 18:48

La livraison rapide.
Produit nikel.
Merci bravo

PeterMercoledi, 9 novembre 2016, 19:43

Kleine vertraging vanwege de Glossifier spray, maar correct geinformeerd hieromtrent. Geen enkel probleem dus.

LombardoMercoledi, 9 novembre 2016, 18:07

Très satisfait

ricrdoMartedi, 8 novembre 2016, 16:45

Bestelling snel ontvangen, ik kan aan de slag!

GHSabato, 5 novembre 2016, 14:53

Ik maak graag reclame als het kan,maar nu moet ik toegeven dat ik het hier niet kan doen.Heb mijn bestelling geplaatst op 26/10/2016 en het is nu 05/11/2016 en heb NIKS ontvangen.ik had gelezen dat ze leverde na pak weg 3 dagen.
Een slecht begin,hopelijk zijn de producten beter dan de service!!!!!!

GH

Plasti Dip BelgieDomenica, 6 novembre 2016, 15:55

Beste GH,
Onze excuses hiervoor. We hebben afgelopen weken te kampen gehad met een onvoorziene vertraging op de Glossifier Spray. Wij hebben getracht alle klanten te contacteren die hiervan last zouden ondervinden. Mogelijk heb jij ook de Glossifier spray besteld.
Zou je ons even een mail kunnen sturen met meer informatie?
Alvast bedankt!
Plasti Dip België

LaurentSabato, 5 novembre 2016, 11:01

Livraison très rapide. Parfait!

GlennMercoledi, 2 novembre 2016, 14:03

Zeer snelle levering (woensdag besteld en betaald via overschrijving) en vrijdag reeds geleverd!
Wel opletten wat betreft betalingen want er worden extra kosten gerekend via visa/paypal etc.
Al bij al een goede ervaring en de producten zijn de beste die er op de markt zijn.

fldMercoledi, 2 novembre 2016, 12:17

Antraciet besteld en gespoten. Prima resultaat en afwerking!!

JeroenLunedì, 24 ottobre 2016, 13:07

Snelle levering.
Gebruikt om chrome omlijsting van mijn grille zwart te spuiten.
Mooi mat zwart resultaat. Minder glad dan ik verwachtte, maar past op die manier mooi rond de zwarte plastic grille.
Nu hopen dat het duurzaam is.

KoeckDomenica, 23 ottobre 2016, 22:14

No communication since 3 month, paid for product but no delivere to germany!

BennyVenerdi, 21 ottobre 2016, 18:17

Alles prima en zeer snel verlopen.... Een aanrader.

KristofVenerdi, 21 ottobre 2016, 13:07

Snelle levering, extra spuitkop met handvat mee besteld, aanrader!

P.M.Lunedì, 17 ottobre 2016, 13:27

Top Product, snelle levering. Heel tevreden!!!
Thanks!

EllegeestDomenica, 16 ottobre 2016, 15:43

Goed product! Ik ben verschoten van de snelle levertijd. Zeer tevreden!

1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - ··· - Pagina seguente - Ultima pagina

Scrivi recensione

Nome Check
Messaggio Check
caratteri rimasti
Punteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazione

Webshop Directory

Categorie