ADREN - online

ADREN - onlinePunteggio di soddisfazione: 4.3/5
4 votes, 96 recensioni

Punteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazione

www.adren.eu




ADREN - online
StatoOpen: I clienti possono vedere i prodotti e acquistarli
Lingua, ValutaInglese, Francese, Neerlandese, Euro

Recensioni

È stato 96 recensioni

eric6 Febbraio 2017, 15:42

Punteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazione

livraison rapide et impeccable,encore merci

Horenbach Stéphane1 Febbraio 2017, 17:20

Punteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazione

Service et livraison irréprochable comme d'habitude

Stef26 Dicembre 2016, 13:24

Punteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazione

Prima service en vooral: snelle levering...

GB17 Novembre 2016, 13:45

Punteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazione

Vlotte levering en correct behandeld. Ik heb mijn Ghost op een ander gekocht daar ik deze site niet kende, toch hier vlot kunnen bestellen. Wel even moeten mailen of het al op het leveringspunt aangekomen was en dadelijk antwoord gekregen, dat het terplaatsen was. Maar wie ziet er eens niets over het hoofd. Deze site leren kunnen via Ivo Adriaensen toffe gast. Bedankt ADREN-team en zal zeker terug via deze weg bestellen.

Patrick26 Ottobre 2016, 15:18

Punteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazione

Product zoals beschreven. Snelle levering.

Jan-Willem van Essen1 Ottobre 2016, 20:37

Punteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazione

Adren is uitstekend! Veel verschillende accessoires voor de Drift Ghost S op voorraad. Prijs is goed en de bestelde artikelen worden snel geleverd. Ook wordt je zeer vriendelijk behandeld indien je vragen hebt over een artikel.
Kortom....een aanrader!
O ja, nog een tip van mij over de Drift Ghost S, die ik gebruik voor het filmen tijdens het motorrijden. Gebruik je een externe microfoon, kies dan voor een condensator microfoon. Ik gebruik bijvoorbeeld de Audio-Technica ATR 3350 in mijn helm om commentaar toe te voegen tijdens het filmen. Prima geluid, geen windgeruis terwijl ook het motorgeluid goed te horen is!

Marceldrost4 Giugno 2016, 15:01

Zeer goede service snel verzonden en ontvangen
Goede prijs
Dus gewoon heel goed
Hij doet erg zijn best voor tevreden klanten
Drift ghost s gewoon top camera gebruiks vriendelijker dan gopro zeer zeker de verstelbare lens en de afstandsbediening
Beeld kwaliteit is gewoon top
Over de prijs kan je altijd een discussie houden
Daar een beetje smartfoon echt bij wienig licht mooiere beelden levert
Maar dat geld ook voor de gopro 4 black veel en veel te duur eigenlijk

Henri Kastermans22 Maggio 2016, 16:10

Punteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazione

Geweldig en snelle levering, ondanks te weinig betaalde verzendkosten toch snel geleverd.
Als dank naderhand de te weinig betaalde verzendkosten overgemaakt.
Dit is pas service.

Dirk Baekelandt6 Novembre 2015, 17:08

Punteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazione

ik ben sinds maart 2014 een zeer tevreden gebruiker van de Drift Ghost camera en heb al duizenden foto's en uren mooie video's gemaakt tijdens het motorijden. Echter op onze reis in 2015 weigerde het toestel plotseling alle dienst.
Bedankt Kris voor de correcte en goede service door het toestel te ruilen in garantie. TOPSERVICE!!
Nu kan ik weer zorgeloos beelden maken tijdens onze motoritten en andere uitstappen!

Peter Segers8 Ottobre 2015, 15:02

Punteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazione

Voor gebruik bij dagelijks woon-werkverkeer met moto, wou ik een licht, compact en kwalitatief toestel.
Na vergelijk, kreeg DRIFT STEALTH2 mijn voorkeur boven andere merken en modellen.
Via Google, kwam ik bij ADREN uit; toch wel de meest interessante webwinkel voor Drift-toestellen!
Ik heb niet online gekocht, maar wou het toestel zelf afhalen (ik woon niet zo ver), wat een uiterst positieve ervaring was.
Kris liet me eerst vertellen waarom ik voor dat bepaald toestel koos, wat ik ervan verwachtte etc… Een soort behoefteanalyse om ze zien of het wel de juiste keuze was.
Daarna kreeg ik een duidelijke uitleg over het toestel en zijn mogelijkheden en een kleine demo.
Als motorrijder kan ik DRIFT STEALTH2 alleen maar aanraden: Het is volgens mij het meest geschikte toestel voor montage op de (zijkant van) de helm.
Voordelen: klein/compact, zeer licht, uiterst gemakkelijk manipuleerbaar en simpel te bedienen, dezelfde degelijke beeldkwaliteit als grotere toestellen, etc…
Supertevreden!

Vincent3 Luglio 2015, 15:01

Punteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazione

Prijs\kwaliteit komt Drift, na aardig wat vergelijken, voor mi ovenn. De Ghost die ik wou stond net ietsje duurder bij ADREN, maar met de kortig op de accessoires kwam ik uiteindelijk mooi goedkoper uit. Snelle levering en vlotte telefonische hulp bij vragen maken deze shop zeker een aanrader.

Gerrit. K18 Maggio 2015, 4:47

Snelle levering en goed verpakt ontvangen.
Website is niet beveiligt als https en dat is een groot nadeel waar ik toch wel zeer huiverig voor ben Dus ik raad u aan hier snel verandering in aan te brengen.

ADREN - online3 Luglio 2015, 15:44

Hallo Gerrit, Dank voor je positieve recentie ;)
We werken voor de website met Easywebshop.
Hun software en servers zijn degelijk beveiligd en voldoen standaard aan strenge veiligheidsnormen om diefstal of verlies van gegevens en om fraude te vermijden. Wachtwoorden worden altijd in versleutelde vorm opgeslagen in de databases en worden daarenboven steeds versleuteld verzonden tussen de client en de servers, via SSL encryptie en/of via javascript versleuteling.
Alle betalingen verlopen over de betaalpagina van de betaalprovider. Betaalproviders beschikken altijd over een eigen SSL certificaat waardoor het gehele betaalproces beveiligd is.
Tot op heden mochten we dan ook nog nooit een probleem ondervinden. Toch hou ik eraan om je opmerking door te geven aan onze provider. Vriendelijke groet, Kris.

ADREN - online3 Luglio 2015, 17:05

Hoi Gerrit,
Na contactname werd de module SSL voor onze site geactiveerd. De volgende pagina's worden over HTTPS verzonden:
- alle pagina's van de check-out
- de accountpagina's van de klanten
- de contactpagina
Nogmaals dank voor je suggestie!

Mich12 Febbraio 2015, 21:37

Punteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazione

Très bon service, super contact avec le vendeur je recommande vivement.

Ivo Adriaensen19 Dicembre 2014, 11:08

ook na de aankoop van een drift hd
perfecte service
een dikken pluim voor adren

Gilbert Desmidt19 Novembre 2014, 15:12

Na lang zoeken op google vond het toch dat een Drift Camera de beste aankoop zou zijn voor gebruik op de motor. Na prijsvergelijking/service gekocht bij Adren en zeker tevreden van snelle levering, service en altijd in korte periode antwoord op gestelde vragen. Daarbij komt ook nog de extra's die meegeleverd worden die op andere sites niet gegeven worden. Dus... zeer tevreden.

Nik14 Agosto 2014, 22:35

Naast degelijke cameras een mooi pakket aan accessoires. Degelijke en snelle service. Proficiat

Hans Cats26 Maggio 2014, 16:18

Ik heb een Drift HD Ghost met een externe microfoon, maar het geluid is waardeloos.
Het menu is wel in erg kleine lettertjes uitgevoerd.
De afstand bediening op het stuur is slecht te zien in de zon. stand-by of continu opnemen resluyteert beide in ongeveer 3,5 uur accucapaciteit, dus kun ej hem net zo goed constant opnemen en later eruit halen wat je wilt gebruiken.

ADREN - online5 Luglio 2014, 10:13

Hallo Hans.
Blij te lezen dat je koos voor een Drift HD Ghost. In diverse tests de nummer 1 onder de actie cameras !
Drift is de eerste en enige producent met een interactieve afstandsbediening. met LED's, voor hun actie camera Ghost & Ghost-S. In fel zonlicht kan het idd zijn dat de LED's moeilijk zichtbaar zijn. Een en ander heeft uiteraard te maken met de batterijduur van de afstandsbediening. Met een beetje creativiteit is dit vast wel te verhelpen. Je kan er eventueel een parrasolleke boven plaatsen ;)
De batterijduur van de Ghost-S is 3,5 uur. Alweer de beste op de markt ! Kiezen om continu op te nemen heeft als voordeel dat je dan geen enkel beeld gemist hebt. Achteraf kost het dan uiteraard wel een pak meer tijd om alles te bekijken, knippen en plakken.
Dankzij de mogelijkheid om een externe microfoon aan te sluiten op onze Drift cameras kan je de kwaliteit positief beïnvloeden. Bij actiesporten blijf je uiteraard randgeluiden mee-opnemen. That's a part of the game ;)

OES16 Febbraio 2014, 15:52

Punteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazione

-Snelle en directe service, duidelijke webshop met veel voordeelpakketten.
-Snelle levering, vragen worden snel en goed beantwoord en een eerlijke service, zelfs na aankoop.
-Aan te raden voor wie geïnteresseerd is om een actiecamera te kopen

SW1 Febbraio 2014, 13:59

Punteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazione

-snelle en correcte service
-geen hopeloze grote-webshop-robot waar men mee communiceert
-perfecte naservice

ik kom terug!
steven

RWW25 Gennaio 2014, 14:57

Punteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazione

Drift Ghost S gekocht. antwoord op mail met vragen: snel; Levering: supersnel en volledig.
Ook mail ivm firmware upgrade.
Dus tot nu toe: top

G R25 Gennaio 2014, 8:13

Net een drift cam hd aangekocht .... morgen vertrekken naar de andere kant van de wereld ... k laat wel weten wat het resultaat is. Tot op heden prima service

Peter de Vos25 Gennaio 2014, 0:17

Punteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazione

Ik heb een Drift HD Ghost-S camera besteld en hij was werkelijk supersnel binnen, met uitstekende aftersales ( een apart mailtje om te wijzen op updates) Mijn complimenten!

Valentijn Gallotti20 Gennaio 2014, 17:34

Punteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazione

Ik heb in de zomer van 2013 bij Adren mijn Drift HD Ghost gekocht aan een voordeligere prijs dan elders!

In de tijd daarna heb ik af en toe problemen met de camera gehad door een fout in de firmware, maar Adren heeft mij steeds voldoende geïnformeerd en geholpen en heeft zelfs tot 2 maal toe mijn camera vervangen door een nieuwe, waarvoor deze zelfs heel tot mijn woonplaats is gekomen.

Van de service en de klantvriendelijkheid op Adren ben ik enorm tevreden!

Tevreden van onze service ? Vertel het ons. Ontevreden ? Vertel het ons zeker...13 Dicembre 2013, 17:30

We starten, per december 2013, met deze web-applicatie om onze klanten ruimte te geven om hun wedervaren met www.adren.eu te beschrijven.
Dus beste klanten: zeg je gedacht!
Je ADREN-team.

Webshop Directory

Categorie