Boekhandel Naboekov

Boekhandel NaboekovPunteggio di soddisfazione: 5/5
9 votes, 111 recensioni

Punteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazione

www.naboekov.com




Boekhandel Naboekov
StatoOpen: I clienti possono vedere i prodotti e acquistarli
Lingua, ValutaNeerlandese, Euro

Recensioni

È stato 111 recensioni

Dhr. Bart Willems28 Gennaio 2019, 13:08

Punteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazione

Superverzending en direct contact met klanten. Echt een aanrader.

Boekhandel Naboekov28 Gennaio 2019, 14:16

Bedankt om de tijd te nemen om een fijne beoordeling te plaatsen Bart! :)

Mevr. Isabel Ingels26 Gennaio 2019, 14:02

Punteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazione

Prima service ……. en met zorg ingepakt. Ben er superblij mee !!!

Boekhandel Naboekov26 Gennaio 2019, 14:25

Beste Isabel, dat is heel fijn om te horen, dank je wel!

Mevr. Sofie Pans31 Dicembre 2018, 14:18

Punteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazione

Alles weer super in orde, mijn bestelling was goed ingepakt en had naast mijn bestelde artikelen weer enkele leuke extra’s die deze boekhandel echt uniek en persoonlijk maken!

Boekhandel Naboekov31 Dicembre 2018, 14:23

Dank je wel voor deze fijne recensie, Sofie! Fijn eindejaar en onze beste wensen voor 2019!

Dhr. Jan Rooms15 Novembre 2018, 17:04

Punteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazione

Boeken, ondanks de Bpost-staking, snel geleverd. En, zoals steeds, zat er weer een klein presentje bij. Top!

Boekhandel Naboekov19 Novembre 2018, 13:44

Blij te horen dat alles naar wens was, beste Jan. Hartelijk dank!

Jean-Paul Everaerts22 Luglio 2018, 14:50

Punteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazione

Bij Naboekov zijn de klanten koning en wordt men met veel aandacht bediend.
Veel succes aan dit Belgisch bedrijf!
Aanrader!

herman5 Luglio 2018, 16:04

bezoekje tijdens de opendeur. Prima ontvangst, ruime variatie, groot aanbod, een aanrader.

Natascha Grégoir2 Luglio 2018, 14:31

Punteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazione

Als je graag boeken leest, ben je bij Naboekov op je plaats! Een snelle persoonlijke en vriendelijke service. En Cathérine zorgt dat het boek dat jij wenst, wordt opgenomen in haar gamma. Vooral de handgeschreven kaartjes en de aan huis gebrachte levering met de glimlach, doet je al uitkijken naar het volgende boek. Waarom nog bestellen bij onpersoonlijke groothandels. Als je voor dezelfde prijs iemand ambitieus kan steunen. Dit is een win-win situatie voor boekverslinders zoals jij en ik.

Bruno van Branden18 Giugno 2018, 13:08

Bij Naboekov weten ze van aanpakken: super snelle levering, goed en stevig verpakt, én bovenal: een persoonlijk met de hand geschreven bedankkaartje ! Wat een service ! Oh, en d'r zat nog een pen bij, dus dochter ook tevreden bij papa's aankoop :-)

Guy Cools29 Maggio 2018, 21:58

Punteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazione

Geweldige service. Heel erg tevreden. En niet te vergeten: Naboekov had als enige boekhandel de titel die ik zocht.

Jan Rooms28 Maggio 2018, 23:18

Punteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazione

Snelle levering, en alles heel goed ingepakt. Ook nog andere leuke dingetjes ontdekt op de webstek (en al besteld :-) )

Isabel Ingels14 Maggio 2018, 10:48

Punteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazione

The place to be voor boekenliefhebbers.
Gepassioneerde zaakvoerder die heel het literair gebeuren nauwgezet opvolgt.
Zeer snelle en uiterst verzorgde levering.
Een sterke aanrader!

Danny Dekeuleneer31 Marzo 2018, 17:28

Punteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazione

Zeer vlugge en correcte bezorging aan huis. Met een mooi en kunstig kaartje als extra bij de levering. Aangename eerste kennismaking met jullie boekhandel.

Ward Schevenels18 Marzo 2018, 14:16

Punteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazione

Als je van boeken houdt ben je hier aan het juiste adres. Naboekov straalt een fris enthousiasme uit en je hebt het gevoel dat je hier méér krijgt dan enkel je bestelling.

Monique Thijs5 Marzo 2018, 16:05

Punteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazione

Naboekov is een mooie boekhandel met ruime keus !
Een vlotte levering en een goede prijs !
Echt een aanrader !

Sofie Schurmans5 Marzo 2018, 14:13

Punteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazione

Ik ben zeer tevreden over mijn bestelling. Ik kon ze onmiddellijk ophalen en ze was in goede staat. Ook de prijs viel zeer goed mee. Hier koop ik nog!

Webshop Directory

Categorie