Madame Butterfly Meagan

Madame Butterfly MeaganPunteggio di soddisfazione: 4.5/5
2 votes, 5 recensioni

Punteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazione

www.madamebutterflymeagan.be

Madame Butterfly Meagan
StatoOpen: I clienti possono vedere i prodotti e acquistarli
Lingua, ValutaTedesco, Inglese, Francese, Neerlandese, Euro, US dollar, Danish krone, Pound sterling, Swiss franc, Australian dollar

Recensioni

È stato 5 recensioni

Mevr. Anke VerbakelVenerdi, 31 Luglio 2020, 20:28

Punteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazione

Mooie producten, tijdige levering. Website werkt niet altijd even prettig.

Mevr. Godelieve MertensVenerdi, 11 Ottobre 2019, 20:58

Arriveerde eerder dan ik had verwacht. En het was precies waar ik op hoopte, bedankt !

Mevr. TANJA VINDEVOGELDomenica, 21 Luglio 2019, 22:56

Beste, bestelling nog niet ontvangen. Ik kijk er naar uit deze in ontvangst te nemen. Groeten, Tanja

Dhr. Maarten CelerierLunedì, 13 Maggio 2019, 14:31

Zeer snelle afhandeling.
Wordt afgeleverd zoals vermeld op de website.
Fijne verpakking.
Zeer tevreden !!!

Marie WaldSabato, 11 Agosto 2018, 20:29

Het is zo'n mooie ketting, heel erg bedankt daarvoor! Ik kan alleen maar aanraden !

Webshop Directory

Categorie