EasyWebshop

E-carnaval.be

E-carnaval.bePunteggio di soddisfazione: 2/5
4 votes, 6 recensioni

Punteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazione

Alle kledij voor carnaval, foute fuif of halloween

/www.easywebshop.com/carnaval

E-carnaval.be
StatoOpen: I clienti possono vedere i prodotti e acquistarli
Lingua, ValutaNeerlandese, Euro

Recensioni

È stato 6 recensioni

Mols nathalieVenerdi, 17 marzo 2017, 13:22

Punteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazione

Ik heb nog steeds niets ontvangen. Verschillende malen voor gebeld en als ik dan zeg dat ik op een ander heb besteld en mijn geld terugvraag, dan gaat dat niet.

KatiaMercoledi, 8 marzo 2017, 21:38

Ik wacht helaas nog steeds op mijn bestelling. Heb reeds een bericht gepost en gebeld om te weten te komen wanneer ik de goederen kon verwachten, maar heb geen antwoord gekregen. Karnaval is voorbij, hopelijk zal het vlotter verlopen om de goederen te retourneren, wat geen probleem zou zijn zoals telefonisch gezegd.

familie decramerMartedi, 28 febbraio 2017, 11:11

We hadden het verkeerde pak toegestuurd gekregen,wat op zich nu wel kan gebeuren! Maar om dit terug te sturen en ons geld terug te krijgen ja dat was een ander verhaal!
Ik zouw na telefonich contact terug opgebeld worden en dan meer uitleg krijgen voor de terugsturing maar tot op heden heb ik niks meer gehoord
Heel spijtig om zo zaken te moeten doen....maar we hebben het niet aan ons hart laten komen...we hebben ons pak besteld op een andere site en de volgende dag hebben we het al ontvangen dus carnaval komt er zowiezo

JeanieVenerdi, 24 febbraio 2017, 16:11

Waardeloos pakken niet compleet zouden jullie oplossen nou dus niet bedank waren voor deze carnaval service heel slecht en je kunt ook de pakken niet meer terug sturen een dikke vette nul voor jullie

LydiaVenerdi, 10 febbraio 2017, 10:37

Ik ben zeer zeer ontevreden. Late levering. Pak veel te groot. Totaal geen model in. Geen reacties op mailtjes. Prijs kwaliteit echt heel slecht.alles moeten laten vermaken. Kostte mij ook nog eens veel geld.

SANDRA VAN VOORENLunedì, 21 novembre 2016, 20:10

HARTELIJK DANK VOOR DE SNELLE WERKING VAN ONZE BESTELLING.HET GAAT ZEER VLOT OM IETS TE BESTELLEN VIA DE WEBSHOP.ALLES WORD ENORM GOED GECOMMUNICEERD.BY DEZE PROFICIAT.TOT EEN ANDERE KEER ALS WE NOG IETS NODIG HEBBEN.GEACHTE GROETEN SANDRA.

Scrivi recensione

Nome Check
Messaggio Check
caratteri rimasti
Punteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazione

Webshop Directory

Categorie