EasyWebshop

KJEKK & SØT

KJEKK & SØTPunteggio di soddisfazione: 5/5
54 votes, 69 recensioni

Punteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazione

Håndlagde barneklær og stoffer

www.kjekkogsoet.com

KJEKK & SØT
StatoOpen: I clienti possono vedere i prodotti e acquistarli
Lingua, ValutaInglese, Norvegese, Norwegian krone

Recensioni

È stato 69 recensioni

Bente SøpstadMercoledi, 8 ottobre 2014, 13:25

Punteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazione

Veldig god service, ser frem til å handle med deg igjen.

BarbroLunedì, 6 ottobre 2014, 13:27

Fantastisk service og rask levering som vanlig!! En fornøyelse å handle her!! Nydelige stoffer i god kvalitet

www.vonmoranville.noMercoledi, 1 ottobre 2014, 12:25

Takk for hyggelig handel! Flotte stoffer (som forventet) og rask levering. Hadde bestilt et stoff det viste seg å ikke være nok av, så da fikk jeg 50 cm av et annet stoff uten ekstra kostnad. En fin gest. Takk igjen - jeg kommer tilbake.

C. BuinSabato, 20 settembre 2014, 9:34

Flotte stoffer og rask levering!

Jeanett H. EgelandMercoledi, 17 settembre 2014, 17:57

Nydelige stoff, god service og rask levering :)

MereteLunedì, 15 settembre 2014, 13:35

Fine stoffer, og rask levering!

Ina MalinSabato, 26 luglio 2014, 14:09

Fantastisk service og rask levering. Stoffene er kjempefine og ribben er helt nydelig! Kommer nok mange flere bestillinger fra meg!

MarenLunedì, 7 luglio 2014, 13:30

Flott service

ToveDomenica, 22 giugno 2014, 22:31

Like rask og god service som alltid. Kjempefine stoffer med god kvalitet. Simpelten elsker den rundstrikkede ribben, den er knall for de som har kantbåndsapparat! Kommer nok snart en ny bestilling fra meg.

ElisabethVenerdi, 20 giugno 2014, 13:42

God service med rask levering og nydelige stoffer :-)

carolineDomenica, 8 giugno 2014, 19:02

super service og nydelige stoffer :-)

Frk. FrydGiovedi, 1 maggio 2014, 12:56

Super service, svar på spørsmål med en gang, og stoffer i nydelig kvalitet havnet i postkassen bare dager etter bestilling!

NicoleGiovedi, 1 maggio 2014, 11:52

Fikk nydelige stoffene som var enda finere "in real life". Jeg (og jentene) er storfornøyd med de.
Tusen hjertelig takk Judith :-)

jeanette bekkDomenica, 27 aprile 2014, 8:22

Rask levering og nydelig kvalitet på stoffene :)

Silje HGiovedi, 3 aprile 2014, 13:14

Strålende fornøyd med service og rask levering fra kjekk og søt. Fikk også god veiledning ift valg av stoffer som matcher hverandre da jeg ofte synes det er en utfordring i nettbutikker. Judith svarer vellvillig og raskt på alle henvendelser. Gleder meg til å handle igjen!!

LadyRonjaMercoledi, 26 marzo 2014, 13:15

Tusen takk igjen Judith for flotte stoffer og superrask levering.

CharlotteGiovedi, 13 marzo 2014, 21:35

Rask levering og flotte stoffer. Setter stor pris på egne bilder av stoffene slik at man ser bedre hva man får i forhold til farger og størrelsen på mønstre. Veldig greit å få med noen små prøver på ulike stoff. Kommer definitivt til å bestille her flere ganger!

ToveMercoledi, 12 marzo 2014, 19:37

Fikk pakken i posten i dag, og er superfornøyd!!!! Judith sendte med litt ekstra stoff også, det ble jeg kjempeglad for :) Kommer definitivt til å bestille mer! Tusen takk for god rask sending og god service!

JeanetteMercoledi, 12 marzo 2014, 14:36

Jeg har akkurat mottatt en nydelig sparkebukse! Flott kvalitet både på stoffet og arbeidet:) Jeg kan trygt anbefale denne butikken!

HeleneMercoledi, 12 marzo 2014, 13:38

Kjempefine stoffer og alltid rask levering. Seatt og pris på å få prøver av andre stoffer. Bor langt unna stoffbutikker, og er så fint å få se og kjenne på kvaliteten på de ulike stofftypene når en må bestille alt på nett.

ToveLunedì, 17 febbraio 2014, 23:08

Tusen takk for rask og god service, pakkene kom fort frem til tross for lange avstander. Har ikke fått sydd noe i de skjønne stoffene, men fargene er i samsvar med bildene i nettbutikken. Lykke til videre:)

LadyronjaMercoledi, 22 gennaio 2014, 14:07

Nydelige stoffer Judith

LadyronjaMercoledi, 22 gennaio 2014, 14:05

tusen takk for flotte stoffer, jeg er superfornøyd og kommer tilbake når jeg trenger nye stoffer, rask og fin levering og en kjempehyggelig selger

IdaLunedì, 20 gennaio 2014, 16:40

Tusen takk for en super handel, igjen:) du overgår forventningene mine hver gang!!!:) super fornøyd med rask levering og bra kvalitet på klærne, og de sitter utrolig bra på dattera mi:) gode str da de passer lengre enn antatt:)

Scrivi recensione

Nome Check
Messaggio Check
caratteri rimasti
Punteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazione

Webshop Directory

Categorie