EasyWebshop

Veerles Creatieve Hoekje

Veerles Creatieve HoekjePunteggio di soddisfazione: 5/5
61 votes, 144 recensioni

Punteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazione

www.veerlescreatievehoekje.be

Veerles Creatieve Hoekje
StatoOpen: I clienti possono vedere i prodotti e acquistarli
Lingua, ValutaInglese, Francese, Neerlandese, Euro

Recensioni

È stato 144 recensioni

1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - Pagina seguente - Ultima pagina

Mevr. Chris BelmansGiovedi, 16 Gennaio 2020, 13:13

Punteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazione

Was leuke workshop. Wel aan snel tempo !!

Mme. Bérengère BOUCHERMercoledi, 15 Gennaio 2020, 13:46

Bonjour,
Quelques questions à la commande mais après l'envoi d'un mail et des réponses rapides, aucune inquiétude. Une livraison rapide et suivi avec un petit cadeau en prime.
Merci beaucoup

Mevr. Loes ZornLunedì, 13 Gennaio 2020, 9:29

Beste meneer, mevrouw,

Wanneer moet ik deze rekening betalen?? krijg ik hier een factuur voor. Ik hoor graag van uw.

met vriendelijke groet,

L. Zorn

Ms. Fabienne RoosMercoledi, 8 Gennaio 2020, 17:37

Weer eens snelle levering. Verkeerde shimmer besteld maar Veerle wist welke nog ontbrak en leverde de juiste! Ook weer een fantastische attentie en een eigen creatie. Doe maar 6 sterren.

Mme. Dagmar BarthelLunedì, 6 Gennaio 2020, 9:38

Comme les fois avant, aussi cet achat était traité dans le plus bref delai, la communication était facile avec des réponses vites et précises. Marchandise et emballage parfaites, toute la procédure super sympa!
Je vais continuer à acheter chez Veerle's Creatieve Hoekje, sure et certain.

Mevr. Karen DeblanderSabato, 4 Gennaio 2020, 16:25

Zeer correcte en goede service, alles goed ontvangen & goed verpakt. Dank je voor de goede service & voor het kaartje bij de bestelling.

Mevr. Vera NeskensLunedì, 30 Dicembre 2019, 13:07

Vriendelijke bediening snelle service

Mevr. Cathy Van UtterbeeckGiovedi, 26 Dicembre 2019, 19:51

Hele vlugge en vriendelijke bediening bediening.

Mevr. Cilly MutterVenerdi, 20 Dicembre 2019, 13:33

Snelle service en een foutje bij de vorige bestelling werd prima opgelost. Ben zeer tevreden met mijn bestelling die gisteren aangekomen is.
Dank je wel, Veerle en tot een volgende keer.

Mevr. Carina BielenMercoledi, 18 Dicembre 2019, 18:31

Bestelling tip top in orde

Mevr. Manuela JacobsMercoledi, 18 Dicembre 2019, 18:12

Supersnelle service . Ook de correspondentie gaat erg vlot . En een cadeautje bij mijn bestelling. Super. Bedankt. En omdat er iets nie geleverd kan worden wat ik graag had bij een andere bestelling ... wordt vervangen door iets wat dicht in de buurt komt ..
kosteloos . Wat een lieve service . Een hele dikke mercikes .

Mevr. doris van de waterVenerdi, 13 Dicembre 2019, 8:16

heel snelle en verzorgde zending !
zeer klantvriendelijk!
ik ben een tevreden klant!
bedankt!

Mevr. Manuela JacobsMercoledi, 11 Dicembre 2019, 16:38

Ik zag ergens met klantenkaart en getrouwheidspunten. ���

Mevr. Liliane Van DijckMercoledi, 11 Dicembre 2019, 13:54

Heel goedeworkshop weer veel geleerd op naar de volgende

Mevr. Mattie VermeulenSabato, 7 Dicembre 2019, 11:54

Hartelijk dank voor de snelle en de verzorgde uitvoering van mijn bestelling.
Ook leuk dat u er een geschenkje bij deed.
Nu nog de tijd vinden om alles uit te proberen.
Vriendelijke groeten

Mattie Vermeulen

Mme. Corinne RosenstiehlVenerdi, 6 Dicembre 2019, 20:05

Je viens de réceptionner votre colis.
Excellente prestation. Échanges cordiaux et rapidité d'expédition ; parfait. Merci pour tout. Bien cordialement. A bientôt.

Ms. Fabienne RoosLunedì, 2 Dicembre 2019, 13:15

In de voormiddag betaald, 's middags verzonden en 's anderdaags bestelling ontvangen met nog een kleine attentie. Voor mij mag er nog een ster bij

Mme. Marie claude BerreMercoledi, 27 Novembre 2019, 9:10

C’est parfait. Et merci pour les petits cadeaux
N’oubliez pas de me prévenir de la disponibilité de l’encre cuivre manquante.

Mevr. Carina BielenLunedì, 25 Novembre 2019, 17:18

Alles lag weer netjes klaar.
Bedankt Veerle

Mevr. Darline MaesLunedì, 18 Novembre 2019, 6:39

Zer goede en overzichtelijke website. Zeer snelle en vlotte levering. Alles was gewoonweg perfect.
Dank U wel Veerle

Mme. BRIGITTE PAQUAYSabato, 16 Novembre 2019, 11:49

Bonjour
J'ai bien reçu la commande.
Un grand merci pour les tampons cadeau.
Bon WE
Brigitte

Mme. Dagmar BarthelMercoledi, 6 Novembre 2019, 10:16

Je suis complètement satisfaite! Excellent communication, emballage parfait et livraison avec le plus court délai. En plus un cadeau sympa, que pourrait-on demander en plus?

Mevr. Wendy MiddendorpSabato, 2 Novembre 2019, 19:55

Beste Veerle u heeft een hele mooie website, en een zeer goede service wij zijn zeer content.

Mevr. Liliane Van DijckMercoledi, 23 Ottobre 2019, 16:50

Heel goede samenwerking vlugge levering alles prima in orde

1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - Pagina seguente - Ultima pagina

Webshop Directory

Categorie