EasyWebshop

food4pets.be

food4pets.bePunteggio di soddisfazione: 5/5
2445 votes, 2957 recensioni

Punteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazione

graanvrij dierenvoeding: online,goedkoop, all-in prijzen

/www.food4pets.be

food4pets.be
StatoOpen: I clienti possono vedere i prodotti e acquistarli
Lingua, ValutaCeco, Danese, Tedesco, Greco, Inglese, Spagnolo, Finlandese, Francese, Italiana, Giapponese, Coreano, Neerlandese, Norvegese, Polacca, Portoghese, Rumeno, Russo, Svedese, Turco, Cinese, Euro

Recensioni

È stato 2957 recensioni

SamanthaMartedi, 7 gennaio 2014, 13:27

Punteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazione

Zeer fijne prijs kwaliteit verhouden!
Altijd laagste prijs is zeker een belofte die hij na komt.
Super snelle en nette levering!

HerthaLunedì, 6 gennaio 2014, 14:29

Voorspoedig 2014.
Goede webshop, perfecte service en ik sluit me aan bij alle voorgaande positieve opmerkingen.

John Engelen, Venlo NLLunedì, 6 gennaio 2014, 11:59

Ik heb hier nu voor de tweede keer Taste of the Wild brokken besteld. Beide leveringen naar mijn volle tevredenheid. THT datum zoals aangegeven op de website, netjes verpakt en binnen 1 werkdag in huis.

David VaesLunedì, 6 gennaio 2014, 11:00

Ik ben zeer tevreden over de service van Food4pets.
Onmiddelijk na mijn online bestelling, kreeg ik al een telefoon van de zaakvoerder om het één en het ander op elkaar af te stemmen.
De levering gebeurde heel snel en ik werd via internet steeds op de hoogte gehouden van de status van mijn order.

Wim en YvonneLunedì, 6 gennaio 2014, 9:49

Perfect snel geleverd,en mijn rottweiler waar ik al anderhalf jaar mee sukkel omdat hij zoveel brokken niet luste Royal canin laat hij staan Proplan,Fokker Cavom enz enz maar wolfsblut staat hij te wachten hij vind t heerlijk.Dat geeft een stuk rust nu onze hond zo goed zn voer op eet.Dit is dus zijn voer voor hem geweldig na zo lang zoeken bedankt Mathieu en Margriet.

Rob KlokgieterSabato, 4 gennaio 2014, 20:18

Webshop is duidelijk,snelle levering de eigenaar is zeer klant vriendelijk en beantwoord altijd je vragen op kort termijn meestal binnen een uur .
Duidelijke info over het voer.
Kortom een goede en betrouwbare webshop.
Ga zo door Mathieu en Margriet.

RickSabato, 4 gennaio 2014, 14:43

Goede producten, perfecte verpakking en zeer snelle levering en goede klantvriendelijkheid.
Kortom bestel gerust bij deze winkel.
Een goed 2014 toegewenst aan de eigenaren!

MartienVenerdi, 3 gennaio 2014, 19:03

Door feestdagen en daarbij behorende drukte bij Postnl vandaag pas het Acana hondenvoer ontvangen. Wel dagelijks een bericht van Postnl dat bestelling door drukte niet geleverd kon worden, maar ja daar schiet ik niet veel mee op.
Zoals altijd weer keurig verpakt, dus toch gewoon een tevreden klant.
Alsnog een gezond en gelukkig 2014.

DeniseVenerdi, 3 gennaio 2014, 16:44

Zoals altijd supersnelle levering en uitstekend verpakt.

RoelVenerdi, 3 gennaio 2014, 13:11

Zeer tevreden!
Uitstekende en snelle service voor een prima prijs.

dianaVenerdi, 3 gennaio 2014, 11:40

vandaag besteld, morgen in huis perfecte service

NickGiovedi, 2 gennaio 2014, 20:36

Beste prijs voor Orijen en snelle levering!

ElsGiovedi, 2 gennaio 2014, 20:25

Zeer tevreden, jullie verkopen goed voer. De prijs kwaliteit is goed. De service is uitstekend en de levering heel snel. Bij vragen een snelle reactie.
Kortom ik ben zeer tevreden.

MireilleGiovedi, 2 gennaio 2014, 12:01

Na 3 jaar zijn wij nog steeds even tevreden! Kwaliteitsvolle voeding aan een goede prijs met een te checken houdbaarheidsdatum bij bestelling, geen leveringskosten en een tevreden viervoeter. Vlot en vriendelijk contact bij bijkomende vragen. Meer kan mens en dier zich niet wensen dunkt me. Bedankt en doe zo verder! Happy 2014 !

PaulaGiovedi, 2 gennaio 2014, 10:57

Wederom snelle reactie (op 2e kerstdag) en levering. Zeer tevreden over het product voor een hond met diverse voedselallergieën. Bovendien een zeer kieskeurige eter, daar waar hij de Wolfsblut Wild Pacific waarschijnlijk te kruidig vindt, eet hij vol smaak de Wolfsblut Cold River.

GiovanniGiovedi, 2 gennaio 2014, 10:38

Zeer snelle levering. Uitstekende produkten. Veel verschillende keuze. Ik mis alleen mn KVV (barf) die ik elders moet bestellen met een zeer slechte levering en afspraken die ze niet nakomen... Spijtig dat jullie dit niet doen ;-)

Ik ben een supertevreden klant!!

KatrienGiovedi, 2 gennaio 2014, 9:41

Zeer snelle en correcte levering.Zeer goede service!

JacquelineMercoledi, 1 gennaio 2014, 17:59

Prima producten, snelle levering en vooral hele goede service.Bedankt Margriet en Mathieu!!!

SelindeMartedi, 31 dicembre 2013, 13:53

Ben zeer tevreden, vooral met de snelle levering! En dat rond de Kerst periode!! Top!

janny eversMartedi, 31 dicembre 2013, 13:33

Super snelle levering en heel goed advies over voeding en niet geheel onbelangrijk, scherpe prijzen! Mailtjes worden altijd super snel beantwoord. Heel tevreden!!

Peggy CoolsDomenica, 29 dicembre 2013, 20:35

Fantastisch snelle service en zeer goed advies gekregen qau eten! Bedankt en een goed eindejaar!

Marc PietersDomenica, 29 dicembre 2013, 10:56

Bedankt, snelle en correcte levering. Proficiat!!!

Debaets StevieDomenica, 29 dicembre 2013, 9:05

telkens goeie levering van goeie voeders die we hier in de winkels niet kunnen vinden !!!
zelf heef ik 80% vlees aan mijn honden en als ik niets ontdooit heb staan zijn deze voeders een goeie aanvulling !!

hoop nog vele jaren jullie service te kunnen gebruiken !!

nielsSabato, 28 dicembre 2013, 22:22

Zeer snelle levering!Maandagmiddag besteld,dinsdagmiddag in huis.Onze labrador heeft last gehad van epilepsie,hierom gingen we haar na allerlei advies vlees van Lotgering geven.Dat hielp,maar ze werd hier erg dik en lui van. Daarna overgegaan op Wolfsblut,hier deed ze het beduidend beter op, ze heeft weer haar oude vorm terug en is weer hartstikke levendig.Food4pets is de goedkoopste leverancier die ik kon vinden en heeft de meeste keus,vandaar een paar maanden geleden voor het eerst hier een zak voer besteld.De levering was zo snel en de prijs zo gunstig dat voortaan al het hondenvoer hiervandaan is gekomen.Sinds ze over is gegaan van eukanuba (waarvan we dachten dat het goed voer was maar wat eigenlijk dus helemaal niet goed is,net als de meeste andere "grote" merken)en eerst op vlees en daarna op o.a. Wolfsblut geen enkele epilepsie-aanval meer gehad.
Kortom, verdiep je eens goed in echt goede brokken en de in mijn ogen beste shop daarvan en je komt vanzelf bij Food4pets.be uit.

Scrivi recensione

Nome Check
Messaggio Check
caratteri rimasti
Punteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazione

Webshop Directory

Categorie