EasyWebshop

online-hobbyhuis

online-hobbyhuisPunteggio di soddisfazione: 5/5
5 votes, 5 recensioni

Punteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazione

van A tot Z voor handwerk

www.online-hobbyhuis.be

online-hobbyhuis
StatoOpen: I clienti possono vedere i prodotti e acquistarli
Lingua, ValutaInglese, Francese, Neerlandese, Euro

Recensioni

È stato 5 recensioni

annDomenica, 10 luglio 2016, 16:12

Punteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazione

zeer tevreden van mijn bestelling top

hemeleers martineSabato, 14 maggio 2016, 19:55

mijn bestelling heel goed ontvangen een heel tevreden klant

Janssens LeaMartedi, 29 marzo 2016, 13:24

Mijn bestelling goed ontvangen,prachtig boek,en wol, alles prima aangekomen.Ook een dikke merci voor de veiligheidsoogjes.

IsabelleGiovedi, 1 ottobre 2015, 8:13

Prima service.. advies bij keuzes maken.
Tevreden klant :-)

Anne DuthoitMartedi, 17 febbraio 2015, 8:57

Onlangs de loper met herfstbladeren gekocht. Kadootje voor mijn moedertje. Prima kwaliteit, snelle service en supergemakkelijke manier om te betalen. Ik ben zeer tevreden, dit is voor herhaling vatbaar!

Scrivi recensione

Nome Check
Messaggio Check
caratteri rimasti
Punteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazione

Webshop Directory

Categorie