EasyWebshop

Lille L

Lille LPunteggio di soddisfazione: 5/5
10 votes, 12 recensioni

Punteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazione

/www.lille-l.com

Lille L
StatoOpen: I clienti possono vedere i prodotti e acquistarli
Lingua, ValutaNorvegese, Norwegian krone

Recensioni

È stato 12 recensioni

Eva HSabato, 12 agosto 2017, 7:48

Fant ikke ut i forrige melding hvordan jeg klikke på stjerner, men hadde 10 vært mulig, hadde hun fått det :-)

Eva HSabato, 12 agosto 2017, 7:42

Handler bare i butikken, siden den er bare 5 min unna. Super service og masse flotte stoffer. Gleder meg til å se nye stoffer som snart kommer inn.

Hanne MarenDomenica, 21 maggio 2017, 10:56

Punteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazione

Fantastisk mye fint, og super service! Pakken med stoffer kom nesten før jeg hadde rukket å trykke "bestill". Hurra, en ny favorittstoffbutikk!

Carmen BirkenmayerSabato, 8 aprile 2017, 11:01

Fikk akkurat nå levert min pakke på døren! Jeg er strålende fornøyd med stoffkvaliteten som er best, super rask leveranse og kjempefin kundeservice! Dette har vart min første bestilling hos dere, og nå har dere fått en ny stamkunde :)
Anbefales på det varmeste!!

gerdSabato, 11 marzo 2017, 18:23

Stort utvalg,god kvalitet og god hjelp i kontakt med Lille-e. Kjempe fin service. Jeg blir alltid fornøyd med varer jeg kjøper her. Denne butikken anbefales på deet varmeste.

Gunn_AnitaVenerdi, 18 novembre 2016, 9:58

super service og sjapp levering...
god kvalitet og godt utvalg..
bare suuuper fornøyd med nettbutikken her..
Anbefales på det stekeste :)

LykkeVenerdi, 18 novembre 2016, 9:40

Stooooooort utvalg, super stoff kvalitet. Enormt bra kundeservice og lynkjappe på å sende varer. De rår selvfølgelig ikke over postgang men tror aldri det har tatt mer enn 2 dager å få pakkene mine <3

Matilde JMartedi, 8 novembre 2016, 7:28

Norges beste nettbutikk?:)

Jeg er strålende fornøyd, med alt fra service til varekvalitet, leveringshurtighet (her er det kun posten som avgjør leveringstidspunkt, for varene blir sendt med èn gang) retur og profesjonalitet!

Anbefales på det varmeste!

Hilsen en superfornøyd stamkunde!:)

HanneMercoledi, 5 ottobre 2016, 15:14

Super butikk. Stort vareutval og god kvalitet! Varene kjem veldig raskt :) Har bestilt masse!!!

tale såstadVenerdi, 18 marzo 2016, 9:20

Varene kom omtrent før jeg trykka på bestill-knappen. Veldig fornøyd!

JulieVenerdi, 12 febbraio 2016, 20:24

Super service, sender varene kjapt, stoffene er faktisk finere i virkeligheten enn på bildene. God kvalitet på stoffene, holder godt på farge og form.

Suveren serviceSabato, 14 febbraio 2015, 13:06

Flott butikk, super service, rask leveranse. Anbefales.

Scrivi recensione

Nome Check
Messaggio Check
caratteri rimasti
Punteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazione

Webshop Directory

Categorie