Leni Webshop

Leni WebshopPunteggio di soddisfazione: 4.8/5
24 votes, 350 recensioni

Punteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazione

www.leniwebshop.be

Leni Webshop
StatoOpen: I clienti possono vedere i prodotti e acquistarli
Lingua, ValutaInglese, Francese, Neerlandese, Euro

Recensioni

È stato 350 recensioni

Mevr. Sara ProvéGiovedi, 7 Aprile 2022, 16:43

Punteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazione

Ben heel blij met de accurate, mooie, verhelderende ,goed verwoorde korte persoonlijke reading. Zeer "to the point". Hartelijk dank!!❤⚘❤

Mevr. Gonnie Rond-SchoonderwoerdMercoledi, 30 Marzo 2022, 16:46

Dankjewel voor je persoonlijke Reading Leni. Ik kan hier zeker mee verder en geeft me vertrouwen in waar ik mee bezig ben en in het proces waar ik in zit.

Mevr. Liesbeth Van HolsbeeckMartedi, 29 Marzo 2022, 6:32

Alweer zeer tevreden met consult en reading. Ook mijn bestelling van enkele weken geleden kwam mooi aan. Het extra contact was aangenaam. Ik werd correct op de hoogte gehouden en mijn afspraak verplaatsen was geen probleem.

Mevr. Katrien LefeverDomenica, 20 Marzo 2022, 20:16

Zeer mooie en treffende reading mogen ontvangen. Ik kan hier zeker wat mee en zal in de toekomst eens een langer consult aanvragen. Zeer tevreden!

Mevr. Martine WalckiersVenerdi, 18 Marzo 2022, 22:37

Mijn bestelling verdient n 11 op 10!
Alles was met zorg verpakt en is netjes en fijn bezorgd!
Over de leveringstermijn ben ik correct geïnformeerd. Ik kreeg zelfs tussendoor een bericht, hetgeen ik echt wel top vind.
Dankjewel voor alles Leni!

Mevr. Odile verberneVenerdi, 4 Marzo 2022, 12:40

Lieve Lenie,
Bedankt voor je telefoontje dat de bestelling was vertraagd. Bestelling is vandaag binnen gekomen en ben er blij mee.
Gsm bescherming

Mevr. Francoise PenningsDomenica, 6 Febbraio 2022, 12:12

Hoi Leni, heb het elfje gister in goede staat ontvangen.
Vond het heel leuk je deze week telefonisch te spreken :)
Lieve groet van Francoise

Mevr. Monique Bod-DuenkDomenica, 30 Gennaio 2022, 12:57

Dank je wel, Leni. De reading gaf veel herkenning en mooie inzichten. Veel liefs.

Mevr. Francoise PenningsDomenica, 16 Gennaio 2022, 13:42

Lieve Leni
Heb het hartje goed ontvangen ben er erg blij mee.
Ook ben ik erg blij met je video,s , met name ook je dagvideo's. Ik heb hier heel veel steun aan.
Heel veel liefs xxx

Ms. Sue TaylorVenerdi, 14 Gennaio 2022, 13:33

Alles is vlot verlopen ben heel tevreden !

Dhr. Werner BodVenerdi, 24 Dicembre 2021, 11:05

Hallo Leni,
Bedankt voor de mooie warme reading, het voelt heel goed allemaal.
De reading komt precies op het goede moment, heb ik heel veel aan zo net voor de feestdagen.
Ik wens je een fijne kerst en een prachtig 2022 toe.
Liefs, Werner.

Ms. Sue TaylorMartedi, 21 Dicembre 2021, 15:41

Dankjewel Leni het was heel fijn de q lichtcirkel te mogen ervaren !

Mevr. Martine WalckiersDomenica, 12 Dicembre 2021, 18:52

Echt dankjewel Leni voor de video met m'n persoonlijke reading die je mij bezorgde! Ik kon er mij volledig in vinden. Ben er zo blij mee en de woorden gaven me zoveel kracht en doorzetting! ���

Mevr. Jacquelien WolberinkMartedi, 7 Dicembre 2021, 19:34

Ik heb mijn persoonlijke Reading nog niet ontvangen. Maar uit ervaring van vorige readingen en aankopen in de webshop weet ik zeker dat deze ook weer mooi zal zijn. �

Dhr. Andrew FibiDomenica, 5 Dicembre 2021, 13:34

Product kwam onbeschadigd binnen, ik ben er zeer tevreden mee

Mevr. J.R Shahatoe-RamautarsingDomenica, 14 Novembre 2021, 22:19

Wat een prachtige dek. Ik ben zeer tevreden alles is netjes afgehandeld.
Ik ben er heel blij mee.
Dank je wel Leni.

Mevr. Karin BaakDomenica, 14 Novembre 2021, 13:26

Bevestiging van mijn weten naar zekerweten.
Vooral in de details van woordkeuze als informatie bij Leni binnenkomt.
Afgesloten met per toe-val een "foutje" wat dus een aanmoediging werd om op mijn innerlijk weten te vertrouwen. **PRACHTIG**

Mevr. kathy soenensMercoledi, 27 Ottobre 2021, 13:20

zeer mooie kaarten
voelen heel goed aan , geeft rust

Mevr. Marlies Maria OverhofLunedì, 25 Ottobre 2021, 11:32

20210-17140-49092-24016 Nog steeds niets ontvangen. Komt er nog iets??

Leni WebshopLunedì, 25 Ottobre 2021, 11:43

Hallo mevrouw,

Wij hebben uw bestelling vorige week maandag goed ontvangen. Uw pakket staat klaar om geleverd te worden.
Gelieve rekening te houden met de leveringstermijn van 5 tot 8 werkdagen die momenteel op de website vermeld staat.
Neem gerust contact met ons op indien u vragen heeft.
Indien u graag meer info ontvangt over uw bestelling, kan u een account aanmaken voor u bestelt. Zo kunnen wij u persoonlijk contacteren.
Alle info hierover vindt u op de website via 'veelgestelde vragen'.
Mvg,
Leni

Mevr. Tessa BoriauMartedi, 7 Settembre 2021, 18:44

Perfect. Zelfs persoonlijke bezorging. Vriendelijk contact

Dhr. Daniel MeirlaenMercoledi, 4 Agosto 2021, 12:59

Ik ben heel tevreden over de afhandeling van de bestelling en vriendelijkheid van de contactpersoon Leni enkel het lange wachten op de levering kan veel beter ook het zelf traceren van mijn pakket heb ik gemist gelukkig hield Leni mij op de hoogte van de levering. MVG. Daniel Meirlaen

Leni WebshopMercoledi, 4 Agosto 2021, 13:13

Beste Daniel,
Bedankt voor uw reactie en uw geduld.
Zoals eerder meegegeven is uw bestelling behandeld door een partner van ons, en daardoor geleverd via UPS.
Neem gerust contact met ons op als u in de toekomst rechtstreeks via hen wil bestellen. Zo kunnen uw producten sneller geleverd worden en kan u de levering zelf opvolgen.
Groet,
Leni

Mevr. Mila IskandarovaMercoledi, 21 Luglio 2021, 15:05

Alles staat duidelijk op de website en is goed te vinden. Bedankt!

Mevr. Bianca9275 BoersmaSabato, 3 Luglio 2021, 16:38

Goedemiddag, ik heb niets besteld of gekocht.
Ik heb een donatie gedaan.

Warme groet,
Bianca

Leni WebshopVenerdi, 13 Agosto 2021, 19:38

Bedankt voor je steuntje Bianca!

Mevr. Monique BaasLunedì, 28 Giugno 2021, 15:38

Lieve Leni
Ik wil je uit diepste van mijn hart bedanken voor de prachtige Reading. Ik had het ook in het universum gegooid om de Reading rond mijn verjaardag te mogen ontvangen.����
En wat een waardevol kado is dit voor mij zeg �
Je hebt de dingen helemaal goed waargenomen en het is voor mij weer een bevestiging van hoe alles met elkaar verbonden is. Dankjewel voor je zuivere energie en oprechtheid. Blij dat ik mocht wachten waardoor ik nu een compleet beeld heb gekregen voor mezelf. Vanuit liefde: Bedankt ☀️�
Groetjes van Monique Commandeur-Baas
�����5 sterren zeker waard �

Leni WebshopVenerdi, 13 Agosto 2021, 19:38

Hallo Monique,

Heel erg bedankt voor je fijne reactie!

Liefs,
Leni

Webshop Directory

Categorie