EasyWebshop

SUEZ

SUEZPunteggio di soddisfazione: 4/5
33 votes, 41 recensioni

Punteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazione

Afvalcontainers - Conteneurs pour les déchets

webshop.sita.be

SUEZ
StatoOpen: I clienti possono vedere i prodotti e acquistarli
Lingua, ValutaFrancese, Neerlandese, Euro

Recensioni

È stato 41 recensioni

christopheGiovedi, 28 luglio 2016, 13:13

10/10
heb de chauffeur niet eens gezien, noch voor de levering noch voor de afhaling...

geleverd zoals afgesproken en afhaling idem.

bij de levering plaatste hij de werflamp op de vensterbank..... voor de afhaling plaatste ik ze op de vensterbank, maar ze werd vergeten...

echt alles perfect verlopen

WinneLunedì, 25 luglio 2016, 13:29

Punteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazione

Wij hebben een container besteld en een landkaart gestuurd, maar de chauffeur had blijkbaar de informatie niet. De container was ook afgehaald werd vroeger dan plan. Maar de medewerkers waren vriendelijk en probeerden om een oplossing te vinden. Wij zijn eindelijk blij met de klantendienst.

philipDomenica, 10 luglio 2016, 15:53

alles was prima in orde we zullen het zeker aanraden aan mensen die een container nodig hebben
zeer correcte afhandeling en vriendelijke mensen

KristofMartedi, 7 giugno 2016, 21:07

Container geleverd volgens planning, maar een te kleine (6m² ipv de bestelde 10m²). Elke dag gebeld zonder directe afhandeling, elke keer kreeg ik te horen dat iemand me zou terug bellen, wat niet gebeurde... Na lang aandringen kreeg ik de melding dat het in het systeem was opgenomen en dat Sita mij zou contacteren.

Eerst werd er me een vervang container belooft, dan een terugbetaling van het verschil en dit werd uiteindelijk afgezwakt naar een bigbag van 1m²... Na aandringen toch een tweede verkregen.

Eerste en laatste maal, terug naar mijn vertrouwde containerdienst...

LindsyLunedì, 23 maggio 2016, 14:43

Super content van alles , alles is goed verlopen! Goeie service , echt top ! Ik zou er zeker nog 1 bestellen

aSLunedì, 9 maggio 2016, 14:10

asaSa

Lieven Van EetveltDomenica, 24 aprile 2016, 15:29

Prima verlopen, op tijd geleverd en opgehaald zoals afgesproken. Een aanrader goed en aan een sterke prijs.

rosaer annickLunedì, 18 aprile 2016, 13:28

alles was tip top in orde we zullen het zeker aanraden aan mensen die een container nodig hebben
zeer correcte afhandeling en vriendelijke mensen

NicolasSabato, 9 aprile 2016, 18:12

Zeer tevreden en correct, vriendelijke chauffeur.

Christophe DecatSabato, 27 febbraio 2016, 1:03

Alles werd super geregeld. Rond 8h werd de container door een vriendelijke medewerker geleverd.

Taverne Hof Van Rieth MortselMartedi, 23 febbraio 2016, 12:45

ik heb 2 ryen stenen gelegd om de container op te zetten. Waar vind ik de container terug ? Voor de garage poort, op de oprit, in de voorhof en nu laatst gewoon op straat. De politie is dit komen opschrijven en komt er een boete van zal die naar u worden opgestuurt. Einde contract is einde klandisie. Terug naar van gansenwinkel waar dit nooit is gebeurt. Mvg Mevr Wuyts Bern.

BoonsVenerdi, 19 febbraio 2016, 14:00

Container werd stipt om 8 uur geleverd op dag 1, maar op dag 3 werd ie al om 13u15 opgehaald, terwijl er op bestelbon stond 'na 17u'. Gelukkig waren we zo goed als klaar met vullen, anders had ik er zeker iets van gezegd. Daarom niet voor herhaling vatbaar.

FlorianMartedi, 2 febbraio 2016, 21:02

Alles was goed dank u

WinWinLunedì, 1 febbraio 2016, 13:51

Voor particulieren lijkt dit me een perfect systeem. Voor bedrijven die reeds klant zijn (zoals ons) zou het fijn zijn als we niet diezelfde weg zouden moeten volgen en alle gegevens opnieuw ingeven, betalen via de webshop zonder factuur,... jammer genoeg is de container ook pas om 9u geleverd en reeds om 15u opgehaald. Onze magazijnier stond echter al van 7u aan het magazijn te wachten (er was opgegeven dat de container voor 8u zou geleverd worden) en dacht tot na 16u de tijd te hebben om de container te vullen...Wel een zeer vriendelijke chauffeur die bereid was om een handje te helpen bij een laatste zware stuk dat op de container moest. Voor ons was dit dus een gemengde ervaring. Naar ons gevoel zijn de afspraken niet volledig nagekomen in ons nadeel en was de manier van bestellen omslachtig.

Rudy D.Venerdi, 29 gennaio 2016, 9:54

Gemakkelijk te bestellen. De container is op de juiste plaats gezet. Ophaling gebeurde zoals afgesproken. Vriendelijke chauffeur.
Handig om zo snel en proper te kunnen werken.
Zou ik opnieuw doen.

Stefaan De MeyerLunedì, 25 gennaio 2016, 19:09

2de maal een container gehuurd en NOOIT meer, bedriegers. Door een fout in hun betalingssysteem is het geld 2 maal van mijn rekening gegaan. Ze contacteren me hiervoor (mevr Edith Sas) om het geld terug te storten. Ik heb een maand geleden mijn rekeningnr doorgegeven, maar nooit gestort en geen enkele reactie meer op mijn mails! Kortom, dit zijn bedriegers waar je beter geen container huurt! 400 euro heb ik nog tegoed van hen!!! BEDRIEGERS!

SITAMartedi, 26 gennaio 2016, 17:13

Dag Stefaan,
Onze klantendienst nam met u contact op omdat ze zagen dat de bestelling begin januari 2x geactiveerd en dus ook 2x betaald was.
Er is afgesproken dat het 2de bedrag zou worden teruggestort. En dat blijft ook zo. Terugbetaling gebeurt binnen de maand. De boekhouding bevestigde me dat dit voor het einde van deze maand nog gebeurt.
Onze excuses als dit niet duidelijk was.
Met vriendelijke groeten, Inge Reinders, webshopcoördinator.

Lothar KönigGiovedi, 21 gennaio 2016, 18:06

freundlich, pünktlich, leider nicht ganz preiswert

bm blanchisserieDomenica, 8 novembre 2015, 8:15

enlèvement du container plus tard que l'heure demande

Leuke webshopVenerdi, 6 novembre 2015, 16:43

Het is een leuke webshop!

Van AerschotMercoledi, 4 novembre 2015, 13:11

Goede service, correcte levering en heel klantvriendelijk bij telefonisch contact.

Kristof bastiaenssensSabato, 31 ottobre 2015, 15:44

Zeer tevreden, de container werd optijd geleverd en afgehaald. Volgende keer opnieuw een container hier bestellen. Eventueel een extra korting zou altijd mogen... hint hint. :)

LeonLunedì, 26 ottobre 2015, 21:56

Containers keurig op tijd geleverd en opgehaald. Erg tevreden en in November bestel ik er weer een.

mvg Leon Brussel

GaborMercoledi, 23 settembre 2015, 16:53

Ordered 2 Big bags. Payment easy by card. STILL it took a day to realise the payment was there. An automation of acceptance in 2015 would be expected! This way I lost a day for the acknowledgement of the payment.
Then it was sent in a way that bpost was ordered to re-try to distribute automatically 2nd time if not found at home. Since it was during day and we all work, we lost again a day waiting for bpost allowing us to get the package from the post office. Consumer should have been asked if wanted this option! I would not.
Enlevement:
I called on Tuesday. Was promised for Friday. Nothing until Friday noon. I called then. Promised for afternoon. Nothing. Called on Monday. "Monsieur, ca sera enlever ce jour, ne vous enquietez pas!" was the answer. Nothing on Monday. I called Monday eve. Promised for Tue. Taken Tue afternoon. Delay, delay delay!
There is much to improve.

XavierLunedì, 21 settembre 2015, 20:39

Très content... La livraison et l'enlèvement se sont passé tout en douceur et parfaitement à l'heure comme indiqué dans l'email de confirmation.

Scrivi recensione

Nome Check
Messaggio Check
caratteri rimasti
Punteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazione

Webshop Directory

Categorie