EasyWebshop

Flex-shop

Flex-shopPunteggio di soddisfazione: 5/5
59 votes, 62 recensioni

Punteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazione

www.easywebshop.com/flex-shop

Flex-shop
StatoOpen: I clienti possono vedere i prodotti e acquistarli
Lingua, ValutaNeerlandese, Euro

Recensioni

È stato 62 recensioni

Wesley BSabato, 3 gennaio 2015, 11:13

Punteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazione

Door enorme drukke eindejaars bestellingen had ik dringend flex nodig. Bellen afspreken, afhalen, simpel. Probeer maar eens in deze periode nog materiaal te verkrijgen, bij Flex-Shop kon dit.
Merci voor de service

Wesley B.

Bert A.Venerdi, 19 dicembre 2014, 11:47

Heb vandaag flex folie afgehaald en heb enorm bijgeleerd qua aanbod folies e.d. Daardoor kreeg ik nieuwe inspiratie. Nog eens bedankt voor de uitleg.

Tot weldra
Bert

ElsGiovedi, 11 dicembre 2014, 16:02

Door uitbreiding van onze t-shirt business heb ik deze webshop gecontacteerd en met succes, wij werken al enige maanden met deze firma en heeft al ons serieus geholpen en opgebracht. Doe zo voort Flex-shop!!!!!

Els v E.

MichaelDomenica, 30 novembre 2014, 11:33

Door de drukt in onze zaak hadden wij dringend een Hittepers Hotronix nodig.
Mail, betalen en leveren was enorm snel.
Waardoor ik dit weekend mijn zaak verder kon uitbreiden. Waarvoor mijn dank aan Flex-shop.
Michael

DennisLunedì, 10 novembre 2014, 11:11

Heb net een hittepers gekocht waarbij betaling levering en toestel perfect is.
Inmiddels heb ik vorige week ook flex en flock besteld en eveneens hetzelfde, ben een tevreden klant.

groeten Dennis

Walter RLunedì, 3 novembre 2014, 8:34

Ons bedrijf heeft zowel snijplotter als het topmodel Fusion gekocht, heb hierbij geen enkel minuut spijt van. Deze firma is top en kan nu ook mijn business uitbreiden inmiddels, nogmaals dank.

met vriendelijke groeten,
Walter R

TobiasLunedì, 13 ottobre 2014, 12:03

Man, man dit is echt klasse. Heb demo gaan zien bij Sam, dit is top!! Binnenkort zijn nieuwe webshop, dan kan dit niet meer stuk.
Ik ben een tevreden klant.

groeten
Tobias

RudiLunedì, 29 settembre 2014, 9:54

Had mesjes en flex besteld deze zijn snel geleverd geweest waardoor ik mijn opdracht snel kon uitvoeren en verder werken aan mijn volgende opdracht.
Rudi

KennyVenerdi, 26 settembre 2014, 7:42

Had dringend flex nodig, gebeld afgesproken en afgehaald, dit is iets waar ik al lang naar op zoek was en gevonden en nog scherpe prijzen ook.

Kenny

JensDomenica, 21 settembre 2014, 22:01

Goede service-levering-prijs-kwaliteit, keep going.

Jens

DaveMercoledi, 10 settembre 2014, 11:12

Beste Sam,

Recentelijk hebben wij je bezocht aangaande de aanschaf en bijbehorende uitleg van de GCC Expert 24. Wij zijn als leken gekomen, en met een fijne en goede uitleg weer vertrokken. We zullen zeker plezier gaan beleven aan onze snijprinter.

GermainMartedi, 9 settembre 2014, 8:56

Wil een recensie schrijven over de service en know-how van www.snijprinter.be met plezier heb ik iets meer betaald om de kneepjes van het vak te leren.
Nu bestel ik mijn materiaal bij www.flex-shop.be : top materiaal en snelle levering maakt mij een blije klant.

groeten

DaveDomenica, 31 agosto 2014, 14:41

Nogmaals dank voor de fijne en uitgebreide uitleg, we zullen er zeker veel plezier aan gaan beleven. Plotter en materialen aangekocht, wel via www.snijprinter.be heb iets meer betaald, maar met plezier, omdat ik een totale leek in was.

gr

Dave

NickDomenica, 31 agosto 2014, 13:40

Dag Sam,

Bedankt voor alle uitleg daarstraks en service !
ik begin er zo meteen aan alles op te stellen !

Koen VLDomenica, 10 agosto 2014, 12:35

Heb via deze website alles gekocht, printer, pers, folie en andere tools. Gewoon simpel en goed!

Koen

SergioLunedì, 4 agosto 2014, 10:36

Top kwaliteit en snelle service, mijn volgende bestelling ligt al klaar om uit te voeren.

Yannick W.Martedi, 22 luglio 2014, 16:53

Ben heel tevreden over de kwaliteit van de flex alsook van de bestelling op zich, ga zeker nog bestellen vandaag nog trouwens.

Dank
Yannick

DirkLunedì, 21 luglio 2014, 14:57

de zaakvoerder is een toffe kerel en geeft goede uitleg en info.

groeten

Dirk W.

MarcVenerdi, 18 luglio 2014, 9:48

Perfecte firma!

FrankLunedì, 14 luglio 2014, 12:50

Perfecte levering en perfecte service, bedankt!

TomDomenica, 29 giugno 2014, 14:07

Ik ben een nieuw tevreden klant bij Flex-shop.

gr
Tom een tevreden klant vanuit Nederland.

OntwerpDomenica, 8 giugno 2014, 9:57

Om mijn nieuwe ontwerpen van mijn kleding lijn te promoten heb ik gekozen om flex te gebruiken. Heb hierbij een plotter alsook pers en flex gekocht via flex-shop. Bestellen-leveren en info waren top!

Gemeente BoechoutMercoledi, 21 maggio 2014, 17:25

Dag Sam

via www.snijprinter.be hebben wij 4 jaar geleden een Roland GX-24 gekocht en dit met weliswaar een meerkost qua installatie en training maar met plezier betaald. Hierdoor had ik een x probleem. Ik ben tevreden over de service. Het was een correcte en vlotte afhandeling. Ons probleem is uiteindelijk opgelost en dat is
toch wel het belangrijkste.
mvg
Steve

Stijn D.Mercoledi, 7 maggio 2014, 17:52

“ Sinds een week heb ik een GCC Expert 24 snijplotter in huis. Tot nu toe een echte aanrader voor het kleinere budget!
Als bij toeval kwam ik bij Sam terecht via de site www.snijprinter.be . Aangezien ik zelf voornamelijk sjablonen maak, bestaande uit heel kleine motieven, waren m’n verwachtingen hoog gespannen.
Immers, men vindt nauwelijks voorbeelden op het internet van zo’n kleine motieven en precisiewerk.
Het stemde mij dan ook gelukkig dat Sam verschillende kleine tests wou uitvoeren op verschillende snijplotters. Op zijn uitnodiging mochten we de samples gaan keuren.
Al snel bleek dat dit een prima toestel zou zijn voor wat ik zocht: Een betaalbare snijplotter met een goede snijkwaliteit, tevens ook geschikt voor zeer klein en precisie snijwerk, én goede software die bovendien via een plugin in m’n vertrouwde software kon geïntegreerd worden.
Tijdens ons bezoek werd de werking van de machine toegelicht. Daarnaast gaf Sam ons nog vele tips, tricks en suggesties, dingen waar

Scrivi recensione

Nome Check
Messaggio Check
caratteri rimasti
Punteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazione

Webshop Directory

Categorie