EasyWebshop

Sensum Shop

Sensum ShopPunteggio di soddisfazione: 4/5
4 votes, 4 recensioni

Punteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazione

Prikkel de zintuigen!

www.sensum-shop.be

Sensum Shop
StatoOpen: I clienti possono vedere i prodotti e acquistarli
Lingua, ValutaNeerlandese, Euro

Recensioni

È stato 4 recensioni

Katty en dannyLunedì, 27 aprile 2015, 13:59

Punteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazione

heel tevreden over de snelle en vriendelijke service, gewoon Top, bedankt.

Lobke Van OpstalMercoledi, 19 novembre 2014, 15:50

Weeral een super aankoop.
Het is vooral leuk dat Aron en Tom mij blijven verbazen.
Nu kreeg je er weer een goodiebag bij.
Super gewoon. Daarvoor alleen al zou je zo'n deal kopen.
Beide heren weten echt hoe ze hun vaste klanten op de juiste manier
moeten verwennen, om net dat tikkeltje meer te hebben
Doe zo verder jongens

Margreet ScheysGiovedi, 5 giugno 2014, 15:31

Ik heb een superdeal gekocht omdat de geldigheidsdatum erg lang was. Helaas nog niet lang genoeg want er is in die tijdspanne geen enkel weekend nog vrij. Jammer...

Lobke Van OpstalMercoledi, 4 giugno 2014, 16:29

Ik heb via de sensum shop een voucher gekocht voor de wellness. Enkele keren moeten wisselen omdat de datum nooit goed uitkwam. Tom en Aaron hebben mij hierbij vriendelijk geholpen. Ook de betaling is perfect in orde. Doe zo verder

Scrivi recensione

Nome Check
Messaggio Check
caratteri rimasti
Punteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazione

Webshop Directory

Categorie