EasyWebshop

waxmelts-geuren

waxmelts-geurenPunteggio di soddisfazione: 5/5
22 votes, 38 recensioni

Punteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazione

www.waxmelts-geuren.nl

waxmelts-geuren
StatoOpen: I clienti possono vedere i prodotti e acquistarli
Lingua, ValutaNeerlandese, Euro

Recensioni

È stato 38 recensioni

FatimaVenerdi, 25 settembre 2015, 15:14

Punteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazione

De beste ooit!! Bestelling snel ontvangen en de geurtjes zijn heerlijk! Een aanrader!!

Chantal erendsGiovedi, 24 settembre 2015, 14:19

vandaag me spulletes gekregen
en OMFG wat ruiken ze allemaal lekker
ook een brander bij besteld die is ook super mooi hihi zo mega blij top levering super servis

ga zekkers vakker bestellen

MonicaVenerdi, 18 settembre 2015, 3:47

Weer erg blij met mijn bestelling! Ze ruiken weer heerlijk! Leuk dat je zo vaak nieuwe geuren aan het assortiment toevoegt!

HelmaMercoledi, 9 settembre 2015, 20:00

Heerlijke geuren,blijft heel lang hangen.Voor mijn vriendin moest ik meteen verschillende bestellen.ik zal zeker nog vaker bestellen

AlinaVenerdi, 28 agosto 2015, 0:44

Tot voor kort wist ik niet eens wat waxmelts waren. Ik brandde altijd wierook. Heb vijf geuren bij jullie besteld. Wat een heerlijkheid! Geuren blijven lang hangen. Nu drie branders in huis staan dus overal ruikt het lekker. Snel een voorraadje aanleggen. Bedankt!

nicciDomenica, 9 agosto 2015, 16:38

Heerlijke geuren... goeie service.. jammer dat bij sommige de geur snel eruit is... als je hem dan weer aanzet ruik je njks meer... andere geuren zijn top

paulienGiovedi, 21 maggio 2015, 8:03

hoi ben super tevreden over me geur bestellen is zeker voor herhaling vatbaar

petraSabato, 16 maggio 2015, 14:15

voor de 2e keer besteld.zo lekkere geuren ben helemaal verslaafd

AnoniemMercoledi, 6 maggio 2015, 13:08

Helemaal toppie! Perfecte service!

diny v gerwenSabato, 2 maggio 2015, 20:23

dit was mijn 2e bestelling en ik ben meer dan tevreden zijn heerlijke geuren en helemaal niet duur toppy bedankt

MonicaVenerdi, 1 maggio 2015, 20:07

Zeer tevreden over de waxmelts! Al 3 keer besteld in korte tijd. De melts hebben heerlijke geuren en je ruikt ze lang en kunnen zelfs tweemaal gebrand worden. Ga zo door!

petraLunedì, 6 aprile 2015, 13:15

ik kreeg de geuren heel snel.heerlijke geuren ga zeker nog een keer terug.vooral rush van Gucci top

HelmaMartedi, 31 marzo 2015, 17:35

Had de geuren vrij snel ontvangen en het zijn heerlijke geuren de hele kamer blijft lang ruiken , genieten dus

EttyVenerdi, 27 marzo 2015, 22:11

had de geuren snel in huis en de geuren zijn heerlijk en je huis blijft wel een paar dagen lekker ruiken

moniqueDomenica, 22 marzo 2015, 20:53

heerlijk geuren blijven lang hangen ik geniet er heel erg van
ben zeker een vaste klant heb vaker bij andere gekocht maar daar bij vergelijken zijn die andere allemaal niks

wilhelmienSabato, 21 marzo 2015, 15:30

Bedankt voor de snelle en correcte levering.
Ik heb 10 geurtjes besteld en ontvangen maar ik weet niet hoe ik ze moet gebruiken, erg he?

inekeSabato, 21 marzo 2015, 12:14

Ik was zeer tevreden over mijn aankoop.
De geuren waren duidelijk ruikbaar en bleven een tijdje in de kamer hangen.

Bij sommige verdwijnt de geur uit de wax spijtig sneller dan bij andere, bij 1 kon ik hem 24 uur branden en er kwam nog steeds een geur uit en de andere was bijna geurloos na 14 uur.

als ik door mijn voorraad heen ben zal ik zeker nieuwe kopen hier

Lilian GerardsMercoledi, 18 marzo 2015, 20:45

Heerlijke geuren!!
Niet te vergelijken met de wax Melts uit de winkels!!
Super kwaliteit!!
Zodra ik kan kom ik weer snel nieuwe geuren uitzoeken!!!

diana veldpausMercoledi, 4 marzo 2015, 13:21

Heb ze gisteren gekregen via de post en meteen geprobeerd kan jezeggen ze ruiken heerlijk echt een aanrader

hennyMartedi, 3 marzo 2015, 20:17

Vandaag lagen ze in de brievenbus...meteen 1 gebruikt mmmmmmm heerlijk wat n zaligheid de woonkamer ruikt naar Angel van Thierry Mugler!

marion van de geijnMartedi, 3 marzo 2015, 16:24

vanmiddag lagen ze in de brievenbus. Ze ruiken allemaal heerlijk.
zal zeker nog vaker bestellen

PriscillaMartedi, 3 marzo 2015, 14:03

Hey bedankt voor de snelle service en ze ruiken
Super :D xxx

marion van de geijnMartedi, 3 marzo 2015, 13:36

ik heb een week geleden wax gekocht en betaald. maar nooit ontvangen. ga ervan uit dat het op korte termijn binnenkomt

marieMercoledi, 25 febbraio 2015, 19:26

Hallo
goeie waxmelts, geur blijft lang hangen
gr marie en tot de volgende bestelling

Scrivi recensione

Nome Check
Messaggio Check
caratteri rimasti
Punteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazione

Webshop Directory

Categorie