EasyWebshop

MiskMask

MiskMaskPunteggio di soddisfazione: 5/5
12 votes, 14 recensioni

Punteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazione

Baby-en kinderkleding, handgemaakt

www.miskmask.nl

MiskMask
StatoOpen: I clienti possono vedere i prodotti e acquistarli
Lingua, ValutaInglese, Neerlandese, Euro

Recensioni

È stato 14 recensioni

ErnestineMartedi, 5 aprile 2016, 14:54

Punteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazione

ErnestineZondag, 31 januari 2016 om 8:42

Afgelopen week heb ik de slofjes ontvangen voor onze dochter van 4 maanden oud. Het pakket werd op tijd bezorgd en zag er goed uit. Ik ben erg blij met de slofjes! Ik gebruik ze wekelijks bij de ritjes in de bakfiets.

LauraMartedi, 5 aprile 2016, 14:53

LauraDonderdag, 17 maart 2016 om 15:58

Vandaag de aankleedkussenhoes ontvangen. Hij voldoet helemaal aan mijn verwachting, snel geleverd en prima communicatie gedurende het bestelproces

Kimberley MulderMartedi, 5 aprile 2016, 14:51

Bericht van Kim op 26 Maart 2016 om 13:48

Super snelle service 3 unieke mutsjes gekregen binnen een week .
Wij zijn er blij mee ! En dit was zeker niet de laatste bestelling :)

Bedankt!

LauraGiovedi, 17 marzo 2016, 15:58

Vandaag de aankleedkussenhoes ontvangen. Hij voldoet helemaal aan mijn verwachting, snel geleverd en prima communicatie gedurende het bestelproces.

MiskMaskGiovedi, 17 marzo 2016, 19:04

Bedankt voor je snelle bericht.
Fijn dat de hoes goed bevalt.

ErnestineDomenica, 31 gennaio 2016, 8:42

Afgelopen week heb ik de slofjes ontvangen voor onze dochter van 4 maanden oud. Het pakket werd op tijd bezorgd en zag er goed uit. Ik ben erg blij met de slofjes! Ik gebruik ze wekelijks bij de ritjes in de bakfiets.

MiskMaskDomenica, 31 gennaio 2016, 11:52

Hallo Ernestine,
Bedankt voor jouw leuke berichtje.
Ik hoop dat je veel plezier van de slofjes hebt.
Groeten Ria

Eryn LiemMartedi, 8 dicembre 2015, 20:59

Mijn nichtje is zo blij met haar nieuwe rokje, dat ze er de hele tijd in wil dansen! Bedankt!

Manja SchoenmakerDomenica, 6 dicembre 2015, 23:40

Bedankt voor de mooie wit/zwarte hoes.
Het past precies en ik ben er erg blij mee.

Anna Maria de BoerGiovedi, 27 agosto 2015, 16:09

Bedankt voor de prachtige hoes! Past precies.

TietsiaMartedi, 14 aprile 2015, 9:51

Bedankt voor de mooie rokjes.
Ze zien er leuk uit.

RiaDomenica, 11 gennaio 2015, 12:13

Ik ben er erg blij mee.

JanetGiovedi, 8 gennaio 2015, 11:59

Veel succes!

RinskeGiovedi, 8 gennaio 2015, 11:57

Dit gaat vast wel lukken, met zulke leuke spulletjes.

FokjeGiovedi, 8 gennaio 2015, 11:57

De website ziet er goed uit.

Ria BijleveldGiovedi, 8 gennaio 2015, 11:55

Erg leuke en originele spulletjes

Scrivi recensione

Nome Check
Messaggio Check
caratteri rimasti
Punteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazione

Webshop Directory

Categorie