EasyWebshop

Tuinbeelden Nolmans Michel

Tuinbeelden Nolmans MichelPunteggio di soddisfazione: 5/5
7 votes, 9 recensioni

Punteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazione

www.tuinbeelden-nolmans.be

Tuinbeelden Nolmans Michel
StatoOpen: I clienti possono vedere i prodotti e acquistarli
Lingua, ValutaNeerlandese, Euro, US dollar, British pound

Recensioni

È stato 9 recensioni

MoniqueVenerdi, 27 maggio 2016, 14:26

Heel snel mijn bestelling ontvangen. Maar helaas was het betonnen beeldje kapot bij aankomst. Na melding hiervan kreeg ik snel bericht dat ik een nieuwe krijg. Kon even duren, naar dat vind ik niet erg. Super service super bedrijf en ook niet duur.
Reuze bedankt

MarleenMartedi, 10 maggio 2016, 16:23

Punteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazione

Zeer snelle service, vriendelijk en zeer behulpzaam. TOP, Bedankt!!

PeterDomenica, 8 maggio 2016, 11:07

Alles vlot verlopen,bedankt voor de snelle reactie!
Zeker prijs/kwaliteit een topper!!

IngeGiovedi, 5 maggio 2016, 17:30

vlotte afhandeling , bedankt !!!

wimVenerdi, 29 aprile 2016, 19:08

correcte prijzen en service

StevenGiovedi, 28 aprile 2016, 13:24

Alles ok, snel geleverd

KristofLunedì, 25 aprile 2016, 20:32

Alles heel vlot verlopen, aanrader!

KoenGiovedi, 31 marzo 2016, 13:27

zeer tevreden over de aankoop en zeer snel geleverd

FrankLunedì, 14 dicembre 2015, 18:52

Bedankt voor de snelle levering! Alles was mooi ingepakt, geen problemen!

Scrivi recensione

Nome Check
Messaggio Check
caratteri rimasti
Punteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazione

Webshop Directory

Categorie