EasyWebshop

Smarter shopping

Smarter shoppingPunteggio di soddisfazione: 3/5
3 votes, 3 recensioni

Punteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazione

Smarter shopping

www.easywebshop.com/smartershopping

Smarter shopping
StatoOpen: I clienti possono vedere i prodotti e acquistarli
Lingua, ValutaNeerlandese, Euro

Recensioni

È stato 3 recensioni

Fred van DaalDomenica, 29 giugno 2014, 12:53

Punteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazione

Mijn steigerhouten meubel is naar mijn tevredenheid, gezien de prijs kwaliteit verhouding ben ik tevreden.

Gunter ReggersMercoledi, 25 giugno 2014, 22:24

Heb de tafel vandaag goed bekeken en ze is toch niet echt sterk gemaakt, heb mijn gebuur zijn steigerhouten tafel gezien, dat is een mercedes t.o.v. mijn tafel.

RPSMercoledi, 30 aprile 2014, 23:47

We zijn recent begonnen met onze nieuwe site, de service is als vanouds, dus geven wij ons zelf een goede waardering. :-)

Scrivi recensione

Nome Check
Messaggio Check
caratteri rimasti
Punteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazione

Webshop Directory

Categorie