EasyWebshop

Paluxshop

PaluxshopPunteggio di soddisfazione: 5/5
3 votes, 6 recensioni

Punteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazione

Professionele kwaliteitsreinigingsproducten

www.paluxshop.be

Paluxshop
StatoOpen: I clienti possono vedere i prodotti e acquistarli
Lingua, ValutaNeerlandese, Euro

Recensioni

È stato 6 recensioni

ericGiovedi, 20 novembre 2014, 13:41

Punteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazione

De webshop is top! Snelle reactie, snelle levering! Buiten Magic Blue - wat ik gebruik om de motorhome te poetsen - zijn er nog een aantal andere producten die ik zeker zal uitproberen ...

MerrilynMercoledi, 20 agosto 2014, 13:53

MerrilynMercoledi, 20 agosto 2014, 13:52

Jaren geleden op de markt gekocht. Het beste dat ik ooit heb gehad. Het laatste restant niet meer durven gebruiken en altijd gehouden. Blij dat ik het weergevonden heb;

PelemanLunedì, 11 agosto 2014, 11:00

zeer gewaardeerd produkt onder boot eigenaars en goede opvolging bedankt aan het personeel

JozefineGiovedi, 15 maggio 2014, 14:30

Heel leuk dat ik nu magic blue rechtstreeks kan aankopen. Ik ga zeker de andere producten ook uitproberen!

ElisabethGiovedi, 15 maggio 2014, 14:23

Ik vind het fantastisch dat ik magic blue zo kan aankopen

Scrivi recensione

Nome Check
Messaggio Check
caratteri rimasti
Punteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazione

Webshop Directory

Categorie