EasyWebshop

www.SimpleMedia.com

www.SimpleMedia.comPunteggio di soddisfazione: 5/5
3 votes, 7 recensioni

Punteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazione

www.easywebshop.com/wwwsimplemediacom

www.SimpleMedia.com
StatoOpen: I clienti possono vedere i prodotti e acquistarli
Lingua, ValutaInglese, Euro

Recensioni

È stato 7 recensioni

john roodhorstMercoledi, 15 gennaio 2014, 10:22

Punteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazione

hoor je ik ben pis nijdig

john roodhorstMartedi, 14 gennaio 2014, 14:17

ik ben boos

john roodhorstMartedi, 14 gennaio 2014, 14:17

stelletje oplichters

john roodhorstMartedi, 14 gennaio 2014, 14:16

geef me geld terug

john roodhorstMartedi, 14 gennaio 2014, 14:06

onbetrouwbare kut homo's

corneMartedi, 14 gennaio 2014, 12:22

een maand geleden mij producten bestelt nu nog steeds niet binnen leg dat is uit !!!!!!!!

hankMercoledi, 18 dicembre 2013, 10:28

egt een kut web shop je kan er niks kopen en alles staat niet netjes had ik er een tv gekocht deed i het niet egt klooten

www.SimpleMedia.comMercoledi, 18 dicembre 2013, 10:53

het spijt ons van dit misverstand, wij proberen zo goed mogenlijk te functioneren, tot onze spijt kunnen wij geen schadeveroegding sturen ivm de ban wou ons niet meer geld lenen

Scrivi recensione

Nome Check
Messaggio Check
caratteri rimasti
Punteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazione

Webshop Directory

Categorie