EasyWebshop

Zwembadvoordeel

ZwembadvoordeelPunteggio di soddisfazione: 5/5
2 votes, 3 recensioni

Punteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazione

uw zwembadwinkel voor al uw zwembadbenodigdheden

www.zwembadvoordeel.be

Zwembadvoordeel
StatoOpen: I clienti possono vedere i prodotti e acquistarli
Lingua, ValutaNeerlandese, Euro

Recensioni

È stato 3 recensioni

WimMercoledi, 12 febbraio 2014, 15:16

Mannen bedankt voor de levering van onze infraroodcabine..
Mijn klanten zijn nu ook tevreden en kunnen volop genieten van onze wellness…:-)

De Laet KGiovedi, 9 gennaio 2014, 17:30

Punteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazione

Beste,

voor de bestelling die ik gedaan heb bij jullie was er één artikel niet op stock, doch moet ik melden dat ik maar drie dagen heb moeten wachten op het ontbrekende artikel.. bedankt boys…:-) tot snel.
Groeten K. de laet

Carl D.CrSabato, 4 gennaio 2014, 9:22

Wat kan ik zeggen, gewoon goede service/levering , mijn automatische rolluik is op tijd aangekomen zodat ik nu mijn project verder kan afwerken.. Bedankt mannen doe zo verder, ik vertelle het voort.
Carl uit Lochristi

Scrivi recensione

Nome Check
Messaggio Check
caratteri rimasti
Punteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazione

Webshop Directory

Categorie