EasyWebshop

e-bikeserviceshop

e-bikeserviceshopPunteggio di soddisfazione: 5/5
3 votes, 5 recensioni

Punteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazione

alles voor de e-bike

www.easywebshop.com/e-bikeshop

e-bikeserviceshop
StatoChiuso: I clienti ricevono un messaggio di tornare più tardi
Lingua, ValutaNeerlandese, Euro

Recensioni

È stato 5 recensioni

MarcDomenica, 27 aprile 2014, 13:49

Punteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazione

ik ben uiterst tevreden met de vlotte en korrekte afhandeling

enig minpuntje, ook al kunt u daar niet aan doen:
ik bestelde 2 x Gaadi binnenband, en geloof het of niet, maar in één van die twee - vers uit de doos - zat een klein lek op het 'eind-stuk', en ik heb dit zelf proberen te plakken, afwachten dus...

ik blijf weliswaar mijn vertrouwen in de binnenband behouden, wegens zijn uiterste installatie-gemak

e-bikeserviceshopDomenica, 27 aprile 2014, 20:33

Beste Marc,

onze excuses voor het ongemak, er is een nieuwe gratis binnenband onderweg naar u.

willySabato, 15 marzo 2014, 14:38

zeer goede aflevering van mijn fietstas
verzenden kan sneller

pascalSabato, 11 gennaio 2014, 13:22

Zeer tevreden , supersnelle levering, alles perfect in orde

e-bikeserviceshopLunedì, 27 gennaio 2014, 16:38

pascal

Al vast dank voor de order.
Een dikke pluim voor ons team!

DennisVenerdi, 3 gennaio 2014, 14:06

Was in begin tegen het www verkoop van e-bikes maar ik moet zeggen heb er geen spijt van dat ik via e-bikeserviceshop een e-bike heb aangeschaft.
goede info en geweldige service
raad het iedereen aan!!!

DavyMartedi, 8 ottobre 2013, 21:50

Bedankt voor de goede service, echt TOP!

Scrivi recensione

Nome Check
Messaggio Check
caratteri rimasti
Punteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazionePunteggio di soddisfazione

Webshop Directory

Categorie